Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
U Terminal Di L'immigrazione Automatizata

CVision MBAS 2

U Terminal Di L'immigrazione Automatizata MBAS 2 hè stata pensata per sfidà a natura di i prudutti di sicurità è minimizà l'intimidazione è u timore da l'aspettu tecnologicu è psicologicu. U so designu riinterpreta elementi familiari di l'ordinateur domesticu per furnisce un aspettu amichevule à i citadini campagnoli intornu à u cunfini di Tailanda. Voce è visuale nantu à u screnu guidanu prima utilizatori passu per passu u prucessu. U tonu di culore doppiu nantu à u padu di stampa digitale indica chiaramente e zone di scansione. MBAS 2 hè un pruduttu unicu chì hà per scopu di cambià a manera di trapassà e fruntiere, permettendu parechje lingue è una sperienza d'utilizatore senza discriminazione amichevuli.

Showroom

From The Future

Showroom Showroom: In vitrina, scarpe di furmazione è attrezzature sportive, chì sò state fabricate cù tecnulugia d'iniezione, sò in mostra. U locu, pare cume fabbricatu cù pressa di muffa iniezione. In u metudu di fabricazione di u locu, pezzi di mobili cume sò cunghjunghjite cù fabbricazioni in forma di iniezione per generà l'intera. E tracce di costura grose chì nantu à u tettu sò sottumettenu tutte e visibilità tecnologica.

Sedia

SERENAD

Sedia U rispettu di ogni tipu di sedie. In my opinion una di e cose più impurtanti è classici è speciali in u disignu interiore hè a sedia. L'idea di a sedia Serenad vene da un cignu annantu à l'acqua chì hè vultatu è si mette a so faccia trà ali. Forsi a superficie brillante è liscia in sedia Serenad cù designu diversu è speciale hè stata fatta solu per i lochi assai speciali è Unichi.

Poltrona

The Monroe Chair

Poltrona Eleganza straordinaria, simplicità in idea, comodo, cuncepitu cù a sustenibilità in mente. A Catedra Monroe hè un tentativu di simplificà drasticamente u prucessu di fabricazione implicatu in a fabricazione di una poltrona. Sfrutta u putenziale di e tecnulugie CNC per tagliare ripetutamente un elementu flat da MDF, sti elementi sò poi splayed intornu à un assi centrale per furmà una poltrona currettamente curretta. A gamba posteriore si trasforma gradualmente in u schienale è u bracciolu in a gamba anteriore, creendu una estetica distinta completamente definita da a simplicità di u prucessu di fabricazione.

Parcu Bancariu

Nessie

Parcu Bancariu Stu prugettu hè basatu annantu à l'idea di cuncettu di "Drop & Forget", vale à dì facili in installazione in situ cù costi d'installazione minimi in rispettu di l'infrastrutture esistenti di un ambiente urbanu. Formi fluidi forti di cimentu, equilibrati currettamente, creanu una sperienza abbracciante è confortable.

Occhiali

Camaro | advanced collection

Occhiali A "cullezzione avanzata | u legnu “hè carattarizatu da vetri più grossi è u disignu hè enfatizatu da a pronunzia cumpusizione tridimensionale. E novi combinazioni di lignu è a più bella sabbia à a manu significa chì ogni quadru ROLF avanzatu d'occhiale hè un pezzu elegante di artigianalità.