Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Un Dispositivu Cunvertibile Per L'educazione

Pupil 108

Un Dispositivu Cunvertibile Per L'educazione Alunna 108: U dispositivu convertibile Windows 8 più prezzu per l'Educazione. Una nova interfaccia è una nova sperienza nova in apprendimentu. Alunna 108 s'avvicina à u mondu di i tableta è di i laptop, cambiandu trà i dui, per una migliurà prestazione in l'Educazione. Windows 8 apre e novi pussibulità di apprendimentu, chì permettenu à i studienti apprufittassi di a funzione di a pantalla tattile è di l'incontabili app. Parte di e Soluzioni d'Intel® Education, Pupil 108 hè a soluzione più assequible è adatta per e classi in tuttu u mondu.

Tavulinu

Chromosome X

Tavulinu Un tavulinu di cena cuncepitu per furnisce pusatoghji per ottu persone, chì interagiscenu in arrangiazione di freccia. A cima hè una X astratta, fatta di duie pezzi sferenti accentuati da una linea profonda, mentri a stessa X astratta hè riflessa à u pianu cù a struttura di basa. A struttura bianca hè fatta di trè pezzi sferenti per u muntaggio è u trasportu fàciule. In più, u cuntrastu di vernice in teca di a cima è bianca per a basa hè stata selezziunata per alluminà a parte inferiore dendu più enfasi à a cima in forma irregulare, dendu cusì un suggerimentu per l'interazzione differente di l'utilizatori.

Installazione Ottica

Opx2

Installazione Ottica Opx2 hè una stallazione ottica chì esplora una relazione simbiotica trà natura è tecnulugia. Una relazione induve i patroni, a repetizione, è u ritmu descrizanu tramindui furmazioni naturali è operazioni di prucessi di computing. I stallamenti geometrii reclusivi, opacità momentanee è / o densità sò simili à u fenomenu di guidà da un campu di maize o spiegati in a tecnulugia mentre fighjenu u codice binariu. Opx2 custruisce geometria cumplessa è sfida a percezione di u voluminu è di u spaziu.

Un Apparecchiu Detachable Per L'educazione

Unite 401

Un Apparecchiu Detachable Per L'educazione Unisce 401: U duo perfetto per l'Educazione. Parlemu di travagliu in squadra. Cù un incredibilmente versatile designu 2-in-1, Unite 401 hè u dispusitivu ideale per studienti per l'ambienti di apprendimentu in cullaburazione. A cumminazione di una tavuletta è un quaderno furnisce a soluzione mobile più putente per l'Educazione, empowered da un design siguru mgseries à u prezzu più intelligente.

A Scala Ufficiale

Conceptual Minimalism

A Scala Ufficiale U designu interiore hè strisciatu à un minimalismu esteticu, ma micca funzionale. U spaziu di u pianu apertu hè enfatizatu da e linee pulite, grandi aperture vetrate chì permettenu un saccu di luce naturale in ghjornu, chì permettenu a linea è a pianura diventanu l'elementi strutturali è estetichi di basa. A mancanza d'anguli retti determinò a necessità di aduttà una vista più dinamica di u spaziu, mentre a scelta di una paleta di culori luminosa cumminata cù materiale è varietà texturali permette di spazii è funzione di l'unità. E finiture in cimentu ùn finite crescenu à e pareti per aghjunghje un cuntrastu trà u biancu-soffiu è u grigiu rossu.

Giardinu

Tiger Glen Garden

Giardinu U Tigre Glen Garden hè un giardinu di cuntemplazione custruitu in a nova ala di u Johnson Museum of Art. Hè ispirata da una parabola cinese, chjamata i trè Laughers di u Tigre Glen, in quale trè omi superanu e so differenze sectarie per truvà l'unità di amicizia. U giardinu hè stata cuncepita in un stile austeru chjamatu karesansui in u giapponese in quale una imagina di a natura hè creata cun un accunciamentu di pietre.