Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Mobili Organici È Scultura

pattern of tree

Mobili Organici È Scultura Una proposizione di partizione chì utilizanu inefficace parti di conifere; vale à dì a parte slender di a mità superiore di u troncu è a parte in forma irregulare di e radiche. Aghju attentu à l'anelli organici annuali. I trasfurmazioni organichi di u partitu anu creatu un ritmu còmode in un spaziu inorganicu. Cù i prudutti nati da stu ciculu di materiale, direzzione spaziale organica diventa una pussibilità per u cunsumadore. Inoltre, l'unicità di ogni pruduttu li dà un valore assai più altu.

U Ghjoculu

Movable wooden animals

U Ghjoculu A diversità ghjoculi per l'animali si move cun manere sferenti, simplici ma divertenti. I formi astratti di l'animali assorbanu i zitelli à l'imagine: ci sò 5 animali in u gruppu: Pig, Duck, Giraffe, Snail and Dinosaur. U capu di Duck si move da a diritta à sinistra quandu l'avete chjappu da u desk, pare chì ti dice "NO"; A testa di Giraffe pò passà da sopra è da falà; U nasu di porcu, i capi di lumaca è di dinosauro si muvianu da l'internu à l'esternu quandu vi turminate e so cue. Tutti i muvimenti facenu e persone sminticheranu è guidanu i zitelli per ghjucà in diverse manere, cum'è tira, spinghje, vultendu etc.

Caffè Universitariu

Ground Cafe

Caffè Universitariu U novu caffè 'Terra' serve micca solu per creà a coesione suciale trà i prufessori è i studienti di a scola d'ingegneria, ma ancu per incuragisce l'interazzione trà e trà i membri di l'altri dipartimenti di l'Università. In u nostru cuncepimentu, avemu impegnatu u voluminu intaressatu di cemento prisentatu di una sala di seminariu precedente, cullettendu una paleta di tavole di noce, aluminiu perforatu è fendu un bluestone nantu à i mura, u pianu, è u tettu di u spaziu.

Ghjoculi Poli, Ghjoculi Mobili Di Legno

Tumbler" Contentment "

Ghjoculi Poli, Ghjoculi Mobili Di Legno Cumu avè un arcubalenu? Cume abbrazzà un ventu d'estiu? Mi sò sempre toccu da cose sottumette è mi sentu assai cuntentu è felice. Cume guardà è cumu posede? Sufficiente hè bè cum'è una festa. Mi piacerebbe di cunfurmà diverse sferenti materiali in una manera simplice è divertente. Permette à i zitelli di ghjucà cun elli per ricunnosce u mondu fisicu, stimulà a so imaginazione è aiutalli à capiscenu u so ambiente circundante.

Scarpe Di Lussu

Conspiracy - Sandal shaped jewels-

Scarpe Di Lussu A linea di "gioielli sandali / in forma" di Gianluca Tamburini, chjamata Conspiracy, hè stata fundata in 2010. I scarpi di conspirazione combinanu senza sforzu a tecnulugia è l'estetica. I tacchi è u sole sò fatti di materiali cum'è alluminiu ligeru è titaniu, chì sò colati in forme sculture. A siluette di i scarpi hè tandu evidenziata da semi / pietre preziose è altre belli abbellimenti. L'alta tecnulugia è i materiali d'avanguardia formanu una scultura muderna, avendu a forma di una sandalia, ma induve u toccu è l'esperienza di l'artighjani italiani qualificati sò sempre visibili.

A Culla, Sedie A Dente

Dimdim

A Culla, Sedie A Dente Lisse Van Cauwenberge hà creatu questa di una soluzione multifunzionale speziale chì serve di balancà è ancu di cullave quandu duie sedie Dimdim sò unite. Ogni sedia di u balance hè fattu di legnu cù sustegnu d'acciaio è finitu in una vernice di noce. E duie sedie ponu esse muntate l'una cù l'altru cù l'aiutu di duie pinze ammucciate sottu u sediu per furmà una culla per u zitellu.