Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
U Cuncettu D'architettura Corporativa

Pharmacy Gate 4D

U Cuncettu D'architettura Corporativa U cuncettu creativo si basa in a cumminazione di cumpunenti materiali è immateriali, chì creanu insieme una piattaforma media. U puntu centrale di sta piattaforma hè caratterizatu da un vaschetta di grande dimensione cum'è un simbulu per una calda astratta di alchimia sopra chì hè prughjettatu un diagramma olograficu di un filu di DNA flottante. Stu hologramma di ADN, chì in fattu rapprisenta u slogan "Una Promessa per a Vita", gira lentamente è suggerisce a facilità di a vita di un organismo umanu senza sintomi. L'ologramma di DNA rotatori ùn solu rapprisenta u flussu di vita, ma ancu a relazione trà a luce è a vita stessu.

Calendariu

Calendar 2014 “Botanical Life”

Calendariu A Vita Botanica hè un calendariu chì evidenzia a bella vita di a pianta in una sola foglia. Apertura u fogliu è pusatu nantu à a basa per prufittà di una varietà di pop-ups pop-up. Disegni di qualità anu u putere di mudificà spaziu è trasfurmà a mente di i so utilizatori. Offrenu cunfortu di vede, di mantene è d'utilizà. Sò imbughjate di ligerezza è un elementu di sorpresa, spaziu arricchimentu. I nostri prudutti originali sò pensati aduprendu u cuncettu di Vita cun Design.

A Carta Di Messageria

Pop-up Message Card “Leaves”

A Carta Di Messageria E foglie sò carte di messageria cù motivi di a foglia pop-up. Illuminate i vostri messagi cun un toccu spressivu di u verde di a stagione. Veni in un set di quattru carte sfarenti cù quattru buste. Disegni di qualità anu u putere di mudificà spaziu è trasfurmà a mente di i so utilizatori. Offrenu cunfortu di vede, di mantene è d'utilizà. Sò imbughjate di ligerezza è un elementu di sorpresa, spaziu arricchimentu. I nostri prudutti originali sò pensati aduprendu u cuncettu di Vita cun Design.

A Broche

Chiromancy

A Broche Ogni persona hè unicu è originale. Questu hè evidenti ancu in i mudeli nantu à i nostri ditte. E linee disegnate è i segni di e nostre mani sò ancu abbastanza uriginali. Inoltre, ogni persona hà una gamma di pietre, chì sò vicinu à elli in qualità o cunnessi à l'avvenimenti persunali. Tutte queste funziunalità dà un osservatore pensativu tanti istruttivi è attrattivi, chì permettenu di creà ghjuvelli persunalizati basati nantu à queste linee è segni di cose individuali. Stu tipu d'ornamentu è ghjuvelli - formanu u vostru Codice Artale Persunale

Calendariu

Calendar 2014 “ZOO”

Calendariu U kit di artisgiani di u ZOO hè facilitu per assemblà. Nisuna cola o forbici necessarie. Aghjunghjite cunghjuntendu parti cun listessa marca. Ogni animali sarà un calendariu di dui mesi. Disegni di qualità anu u putere di mudificà spaziu è trasfurmà a mente di i so utilizatori. Offrenu cunfortu di vede, di mantene è d'utilizà. Sò imbughjate di ligerezza è un elementu di sorpresa, spaziu arricchimentu. I nostri prudutti originali sò pensati aduprendu u cuncettu di Vita cun Design.

Pruduzzione / Postproduzione / Trasmissione

Ashgabat Tele-radio Center ( TV Tower)

Pruduzzione / Postproduzione / Trasmissione Ashgabat Tele - Radio Center (TV Tower) hè un edifiziu monumentale, altu 211 m, situatu in periferia meridionale di Ashgabat, capitale di Turkmenistan, nantu à una collina 1024 m, sopra u livellu di u mare. A Torre di TV hè u centru principalu per a produzzione di radio è di prugramma TV, a postproduzione è a radiodifusione. È hè unu di i meglii esempi di tecnulugia digitale di punta à l'arte. A Torre TV hà fattu u Turkmenistan un pioneru in a radiodifusione terrestre HD in Asia. A Torre TV hè u più grande investimentu tecnologicu di l'ultimi 20 anni in trasmissione.