Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
L'arte Digitale

Surface

L'arte Digitale A natura etereale di u pezzu dà nasce à qualcosa tangibile. L'idea vene da l'usu di l'acqua cum'è un elementu per trasmette u cuncettu di staghjanu è esse una superficie. U designer t'hà una fascinazione per diventà e nostre identità è u rolu di quelli chì ci circundanu anu in questu prucessu. Per ellu, avemu "superficia" quandu mostra qualcosa di noi stessi.

Teiera È Tè Di Cucina

EVA tea set

Teiera È Tè Di Cucina Questa teiera seductivamente elegante cun tazzi currispondenti hà un pour impeccable è hè un piacè di sparte. A forma inusuale di stu pote di tè cù u filamentu è u crescente di u corpu si presta particularmente bè à un bonu pour. E cuppe sò versatili è tattili per nidicà in e vostre mani in manere differenti, postu chì ogni persona hà u so propiu avvicinamentu per tene una tazza. Disponibile in biancu brillante cù un anellu argintatu o in porcellana matta negra cù una tapa bianca lucida è tazzi rimati in biancu. Filtro in acciaio inox stallatu dentru. DIMENSIONI: teiera: 12,5 x 19,5 x 13,5 tazzi: 9 x 12 x 7,5 cm.

U Clock

Zeitgeist

U Clock U clock hè riflettutu u zeitgeist, chì hè assuciatu cù materiali intelligenti, tecnichi è durable. U visu d'alta tecnulugia di u pruduttu hè rapprisentatu da un corpu di carbone semi toru è visualizazione di u tempu (buchi di luce). U carbone rimpiazza a parte metallica, cume una reliquia di u passatu è enfatizza a parte funziona di u clock. L'assenza di una parte centrale mostra chì l'indicazione LED innovativa sustituisce u mecanismu di l'u clock classicu. A retroilluminazione suave pò esse aghjustata sottu u culore preferitu di u so pruprietariu è un sensoru di luci monitorà a forza di l'illuminazione.

Veiculu Roboticu

Servvan

Veiculu Roboticu Hè un prughjettu di u veiculu di serviziu per l'Economia Basata in i Risorse, furmendu una reta cù altri veiculi. Un unicu sistema permette di cumunicà cun l'altri, chì aumenta l'efficienza di u trasportu di passageri, è ancu un aumentu di efficienza per via di u muvimentu in u trenu stradale (riduzzione di u fattore FX, a distanza trà i veiculi). A vittura hà un cuntrollu senza tripulazione. U veiculu hè simmetricamente: bonu à pruduce. Hà una quattru mutore girevoli, è a pussibilità di inversione di u muvimentu: manuvra cù dimensioni grandi. L'imbarcu vis-à-vis mellite a cumunicazione di i passageri.

Alimentatore Alimentaria

Food Feeder Plus

Alimentatore Alimentaria U Food Feeder Plus ùn solu aiuta i zitelli à manghjà solu, ma significa ancu più indipindenza per i genitori. I bebè ponu tene è sèntenu e masticheghjanu dopu à voi, averebbi trasfurmatu l'alimentu fattu da i genitori. U Food Feeder Plus hà un saccu di silicone più grande è flessibile per suddisfà l'appetite crescente di i zitelli. Hè un alimentu essenziale chì permette à i picculi di spiegà è di gode di manghjà freschi è solidi sicuri. L'alimentu ùn deve micca esse purificatu. Basta pusà l'alimentariu in u saccu di silicone, chjude u chjappu rapidu, è i zitelli ponu divertevi di self-food cù cibo frescu.

A Topografia Artificiale

Artificial Topography

A Topografia Artificiale Grande Mobiliare Cum'è Una Caverna Questa hè a prughjettu premiata vincitu u Grand Prize of Art in Container International Competition. A mo idea hè di scavà u vulume in un containeru per custruisce u spaziu amorfu cum'è una grotta. Hè fattu di solu materiale plastico. Circa 1000 fogli di u materiale plasticu dolce di 10 mm di grossità sò stati tagliati in forma di linia di cuntorno è sò stati laminati cum'è strata. Questa ùn hè micca solu arte ma ancu grandi mobili. Perchè tutte e porzioni sò mulluti cum'è un sofà, è a persona chì entra in questu spaziu pò rilassate truvandu u locu adattatu per a forma di u so propiu corpu.