Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Calendariu

Calendar 2014 “Town”

Calendariu Town hè un kit di arnesi di carta cù e parti chì ponu esse assemblati in un calendariu. Uniscite edifizii in diverse forme è amassi piacè di creà a vostra cità assai. Disegni di qualità anu u putere di mudificà spaziu è trasfurmà a mente di i so utilizatori. Offrenu cunfortu di vede, di mantene è d'utilizà. Sò imbughjate di ligerezza è un elementu di sorpresa, spaziu arricchimentu. I nostri prudutti originali sò pensati aduprendu u cuncettu di Vita cun Design.

Qipao Cuntempuraniu

The Remains

Qipao Cuntempuraniu L'inspirazione hè da e Relichie Chinesi, "Ceramica" hè a più rapprisentazione chì hè più pupulare ùn importa da u reale è a ghjente. In u mo studiu, ancu oghje i core standard estetichi chinesi di a moda è Feng Shui (cuncepimentu interni è ambientali) ùn anu micca cambiatu. Li piaci à vede, attraversu, straccia è vulendu. Vogliu cuncepisce un Qipao per purtà l'implicazione è a caratteristica di a ceramica da a dinastia antica à a moda contemporanea. È pruvucà a ghjente chì si scurdanu di a so cultura è di a so etnia quand'è no simu in i-generazione.

Ristorante

Osaka

Ristorante Situatu in u vicinatu Itaim Bibi (Sao Paulo, Brasile), Osaka mostra orgogliu a so architettura, offre un ambiente intimu è accogliente in i so spazi. A terrazza esterna accantu à a strada hè l'entrata à un cortile verde è mudernu, una cunnessione trà l'internu, l'esterno è a natura. L'estetica privata è sofisticata era materializata cù l'usu d'elementi naturali cum'è legnu, pietre, ferru è tessili. U sistema di u tettu in lamella cù l'illuminazione scura, e lattice di legnu sò stati studiati currettamente per finisce u designu interiore armonizante, è generà e diverse ambienze.

U Stabilimentu Di Prova Di U Vinu

Grapevine House

U Stabilimentu Di Prova Di U Vinu Casa di uva hè in forma di uva astratta, chì hè guasgi pendente nantu à a vigna. U so principale elementu di supportu generatu da una colonna fabbricata digitale rapprisentanu un omagiu à una vechja radica di uva. U fronte continuu di a casa di uva hè aperta in tutte e direzzione è permette l'esperienza paisaghjola immediata di a vigna. Un rinfurzamentu visuale di u gustu di tutti i vini di prova deve esse cuncessu in questu modu.

Calendariu

Calendar 2014 “Farm”

Calendariu U kit di artisgiani Paper di fàccia hè faciule da assemble. Nisuna cola o forbici necessarie. Aghjunghjite cunghjuntendu parti cun listessa marca. Ogni animali sarà un calendariu di dui mesi. Disegni di qualità anu u putere di mudificà spaziu è trasfurmà a mente di i so utilizatori. Offrenu cunfortu di vede, di mantene è d'utilizà. Sò imbughjate di ligerezza è un elementu di sorpresa, spaziu arricchimentu. I nostri prudutti originali sò pensati aduprendu u cuncettu di Vita cun Design.

U Sistema Di Muro Di Cortina Multiaxiale

GLASSWAVE

U Sistema Di Muro Di Cortina Multiaxiale U sistema di parete multiaxiale GLASSWAVE apre a porta à una più grande flessibilità in u cuncepimentu di pareti di vetru per a produzzione in massa. Stu novu cuncettu in pareti di cortina hè basatu annantu à u principiu di mullioni verticale cù profili cilindrici piuttostu cà rettangulari. Stu approcciu definitivamente innovativu significa chì si ponu creà strutture cù cunnessione multidirectionale, aumentendu per dieci volte e pussibule cumbinazioni geomitriche in u muru di vetru. GLASSWAVE hè un sistema à bassa crescita destinatu à u mercatu di edifizii distintivi di trè piani o menu (saloni maestici, showrooms, atri etc.)