Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Lampa

Capsule Lamp

Lampa A lampada hè stata inizialmente cuncipita per una marca per i zitelli. L'ispirazione vene da i ghjoculi in capsule chì i zitelli uttene da e vende vendite generalmente situate in negozi. Fighjendu a lampada, si pò vedà una mansa di colourful giocattoli in capsule, ognunu chì vole è di piacè chì svegliate l'anima di a so ghjuventù. U numeru di capsule pò esse aghjustatu è u cuntenutu pò esse rimpiazzatu cum'è ti piace. Da a chjave ogni ghjornu à i decoru speciali, ogni oggettu pusatu in e capsule diventa una narrativa unica di a vostra, cristallizendu cusì a vostra vita è u statu di u mumentu à un mumentu particulare.

U Cinema

Wuhan Pixel Box Cinema

U Cinema "Pixel" hè l'elementu basicu di l'imaghjini, u designer explora a relazione di muvimentu è pixel per diventà u tema di stu disignu. "Pixel" hè appiicatu in diverse aree di u cinema. U salone di l'uffiziu boxing accoglie un tremendu envelope curvatu furmatu da più di 6000 pezzi di pannelli d'acciaio inox. U muru di a visualizazione di e funzioni hè adornatu cù una quantità enorme di strisce quadrate spuntate da u muru prisenta u nome glamoroso di cinema. Dentru stu cinema, ognunu averebbe gudiri di a grande atmosfera di u mondu digitale generatu da a cuesione di tutti l'elementi "Pixel".

L'uffiziu

White Paper

L'uffiziu L'internu cume di lino materializeghja un spaziu per a cuntribuzione creativa di i cuncettori è crea una opportunità per una mostra ampia di u prucessu di cuncepimentu. Cume ogni prugressu avanza, i mura è i pannelli sò cuparti di ricerca, schizzi di disegnu è presentazioni, registranu l'evoluzione di ogni disignu è diventendu u diari di i cuncettori. I piani bianchi è a porta in ottone, chì sò impiegati in modu unicu è atreviente per un utilizazione robusta di ogni ghjornu, recullanu e impronte è e impronte da u persunale è i clienti, testimuniannu di a crescita di l'impresa.

Caffè

Aix Arome Cafe

Caffè U Café hè induve i visitatori sentenu a cunvivialità cù l'oceani. Enorme struttura in forma di ovu pusata in u locu di u spaziu hè funziona simultaneamente cum'è cassa è fornitura di caffè. L'apparizione icònica di a cabina hè inspirata da un chicca di caffè scuru è sbulicatu. Dui grandi aperti in cima di u latu di i dui lati di "big bean" servinu cum'è una bona fonte di ventilazione è di luce naturale. U caffè furnì una tavola larga cum'è una mansa di polpo è di bolle. I lampadine appariscenu in modu casuale à l'aspettu di a vista di i pesci à a superficie di l'acqua, i rivolti lucenti assorbanu a luminosa luce di u celu biancu.

Esibizione Roadhow

Boom

Esibizione Roadhow Questu hè un prughjettu di cuncepimentu di mostra per una strada di marca di moda in moda in Cina. U tema di sta strada illustra u putenziale di a ghjuventù per stilizzà a so propria maghjina, è simbulizeghja u rumore splusivu chì sta strada si face in publicu. A forma Zigzag hè stata aduprata cum'è l'elementu visuale principale, ma cù cunfigurazioni sfarenti quandu applicata in a cabine in diverse cità. A struttura di e cabine di mostra era tutta "kit di parte" prefabbricata in fabbrica è stallata in situ. Alcune parti ponu esse reutilizate o cunfigurate per fà un novu disignu di cabine per a prossima tappa di a strada.

A Scuperta Di U Disegnu Graficu

The Graphic Design in Media Conception

A Scuperta Di U Disegnu Graficu Stu libru hè nantu à u disegnu graficu; furnisce esplicitu, l'aspettu dettagliatu di a struttura di cuncepimentu cum'è prucessu chì hè adupratu per cumunicà cun l'audienza cù e diverse culture à traversu i metudi di cuncepimentu include u significatu di u disignu graficu cum'è un rolu, Procezziunamentu di designu cum'è tecniche, Design di branding cum'è cuntestu di mercatu, Design Packaging with modelli preparati è cuntene opere da creatività altamente imaginativa, chì sò usati per indicà i principii di u disignu.