Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
A Cumunicazione Visuale

Finding Your Focus

A Cumunicazione Visuale U designer hà per scopu di vede un cuncettu visuale chì mostra un sistema conceptuale è tipograficu. Cusì a cumpusizioni hè custituita da un vocabulariu specificu, misurazioni precise è specificazioni cintrali chì u designer hà pigliatu in bona considerazione. Inoltre, u designer hà u scopu di stabilisce una ghjerarchia tipografica chjara per stabilisce è move l'ordine in quale l'audienza riceve infurmazione da u disignu.

Yacht

Atlantico

Yacht L'Atlanticu di 77 metri hè un yacht di piacere cù ampi spazi esterni è spazi interni ampi, chì permette à l'ospiti di gode di a vista di mare è di esse in cuntattu cun ella. U scopu di u disignu era di creà un yacht mudernu cun eleganza senza tempo. Un focus particulari era nantu à e proporzioni per mantene u prufilu bassu. U yacht hà sei ponti cù amenità è servizii cum'è helipad, garage tender cù motoscafo è jetski. Sei cabine di suite ospitanu dodici invitati, mentre chì u pruprietariu hà una piattaforma cù salone esternu è jacuzzi. Ci hè una piscina esterna è una piscina interna di 7 metri. U yacht hà una propulsione hibrida.

Branding

Cut and Paste

Branding Stu prughjettu di u prugettu, Cut and Paste: Prevenzione di u plagiu visuale, tratta un tema chì pò influenzà tutti in l'industria di u disignu è ancu u plagiu visuale hè un tema chì hè pocu discututu. Questu pò esse dovutu à l'ambiguità trà piglià riferimentu da una maghjina è copià da questu. Per quessa, ciò chì stu prughjettu prupone hè di sensibilizà e zone grise chì circundanu u plagiu visuale è di pusà questu in prima linea di conversazioni intornu à a creatività.

Branding

Peace and Presence Wellbeing

Branding Peace and Presence Benessere Hè una cumpagnia di terapia olistica basata in u Regnu Unitu chì furnisce servizii cum'è riflessologia, massaggi olistici è reiki per rejuvenate u corpu, a mente è u spiritu. U linguaghju visuale di a marca P&PW hè fundatu annantu à questa vuluntà di invucà un statu pacificu, calmante è rilassante ispiratu da i nostalgichi ricordi di a natura di a zitiddina, specificamente trattendu da a flora è a fauna chì si trovanu in i fiumi è i paisaghji boschi. A palette di culori s'inspira da e caratteristiche di l'acqua georgiana in i so stati originali è ossidati, sfruttendu dinò a nostalgia di i tempi passati.

Libru

The Big Book of Bullshit

Libru A publicazione Big Book of Bullshit hè una esplorazione grafica di a verità, a fiducia è e bugie è hè divisa in 3 capituli visualmente juxtaposed. A Verità: Un essai illustratu nantu à a psiculugia di l'ingannimentu. The Trust: una investigazione visuale nantu à a nozione di fiducia è The Lies: Una galleria illustrata di bullshit, tutti derivati da cunfessioni anonime di ingannu. U layout visuale di u libru hè ispiratu da u "Canon Van de Graaf" di Jan Tschichold, utilizatu in u disignu di u libru per dividisce una pagina in proporzioni piacevuli.

U Ghjoculu

Werkelkueche

U Ghjoculu U Werkelkueche hè una stazione di travagliu d'attività aperta di genere chì permette à i zitelli di immersi in mondi di ghjocu liberu. Unisce e caratteristiche formale è estetiche di e cucine di i zitelli è banchi di travagliu. Dunque u Werkelkueche offre diverse pussibulità di ghjucà. U pianu di travagliu in compensatu curvatu pò esse usatu cum'è lavabo, attellu o pista di sci. I compartimenti laterali ponu furnisce u spaziu di almacenamentu è nasconde o cuoce rotuli croccanti. Cù l'aiutu di l'arnesi culuriti è intercambiabili, i zitelli ponu rializà e so idee è imitanu u mondu di l'adulti in modu ghjucatu.