Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Unità Di Illuminazione

Khepri

Unità Di Illuminazione Khepri hè una lampada da terra è ancu un pendente chì hè cuncepitu basatu annantu à l'antichi egiziani Khepri, u diu scarabeu di u sole di a matina è a rinascita. Basta à toccu Khepri è a luce sarà accesa. Da a bughjura à a luce, cum'è l'antichi Egizziani sempre cridutu. Sviluppatu da l'evoluzione di a forma di scarabeu egizianu, Khepri hè dotatu di un LED dimmable chì hè regulatu da un interruttore di sensore toccu chì furnisce trè paràmetri di luminosità regulabile da un toccu.

Identità, A Marca

Merlon Pub

Identità, A Marca U prugettu di Merlon Pub rapprisenta un interu branding è design d'identità di un novu stabilimentu di ristorazione in Tvrda in Osijek, u vechju centru di a cità barocca, custruitu in u 18u seculu cum'è parte di un grande sistema di cità furtificate strategicamente. In l'architettura di difesa, u nome Merlon significa recinzioni solidi è verticali pensati per prutege l'osservatori è i militari in cima di u forte.

Imballaggio

Oink

Imballaggio Per assicurà a visibilità di u mercatu di u cliente, hè statu sceltu un aspettu è un sensu di ghjocu. Stu approcciu simbulizeghja tutte e qualità di a marca, originale, diliziosa, tradiziunale è lucale. L'obiettivu principale di l'usu di u novu imballaggio di i prudutti era di prisentà à i clienti a storia daretu à l'allevamentu di porchi neri è a produzzione di prelibatezze di carne tradiziunali di a più alta qualità. Un inseme di illustrazioni sò stati creati in a tecnica di linogravure chì mostranu l'artisgianalità. L'illustrazioni stessi presentanu l'autenticità è urgeu à u cliente à pensà à i prudutti Oink, u so gustu è a struttura.

Trasportatore Di Animali

Pawspal

Trasportatore Di Animali U trasportatore Pawspal Pet risparmiarà l'energia è aiuta u pruprietariu di l'animali à furnisce rapidamente. Per u cuncettu di cuncepimentu Pawspal trasportatore di animali ispiratu da u Space Shuttle chì ponu purtà i so belli animali in ogni locu chì volenu. È s'ellu anu un animali di più, ponu mette un altru nantu à a cima è aghjunghje roti in u fondu per tirà i trasportatori. In più, Pawspal hà cuncepitu cù un ventilatore di ventilazione internu per cunfortu per l'animali è faciule da carricà cù USB C.

L'uffiziu Di Prevendita

Ice Cave

L'uffiziu Di Prevendita Ice Cave hè un showroom per un cliente chì avia bisognu di un spaziu di qualità unica. Intantu, capace di mostrà Diverse proprietà di u Prughjettu Ochju di Teheran. Sicondu a funzione di u prughjettu, una atmosfera attraente ma neutrale per mustrà l'uggetti è l'avvenimenti cum'è necessariu. Utilizà a logica di superficia minima era l'idea di disignu. Una superficia di maglia integrata hè sparghje in tuttu u spaziu. U spaziu necessariu per diversi usi hè furmatu basatu nantu à e forze straniere in a direzzione di sopra è di falà esercitata nantu à a superficia. Per a fabricazione, sta superficia hè stata divisa in 329 pannelli.

A Tenda Di Vendita

Atelier Intimo Flagship

A Tenda Di Vendita U nostru mondu hè statu culpitu da un virus senza precedente in 2020. Atelier Intimo primu Flagship cuncepitu da O è O Studio hè inspiratu da u cuncettu di Rinascita di a Terra Scorched, chì implica l'integrazione di u putere curativu di a natura chì dà l'umanità nova speranza. Mentre chì un spaziu drammaticu hè crafted chì permette à i visitori di passà mumenti imaginendu è fantasticendu in tali tempu è spaziu, una seria di installazioni d'arti hè ancu creata per dimustrà cumplettamente e caratteristiche vere di a marca. U Flagship ùn hè micca un spaziu di vendita ordinariu, hè u palcuscenicu di l'Atelier Intimo.