Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
L'arte

Supplement of Original

L'arte I vini bianchi in i petri di u fiume portanu à mudelli aleatorii nantu à e superfici. A selezzione di certe petre di fiume è a so dispusizione trasforma questi mudelli in simboli, in forma di lettere latine. Hè cusì chì e parolle è e sentenzi sò creati quandu e petre sò in a pusizioni ghjusta vicinu à l'altru. A lingua è a cumunicazione nascenu è i so segni diventanu un supplementu à ciò chì ci hè digià.

Identità Visuale

Imagine

Identità Visuale L'ughjettu era di utilizà forme, culori è tecniche di cuncepimentu ispirate da e pose di yoga. Elegante cuncepimentu di l'internu è u centru, offre à i visitori una sperienza tranquilla per rinnuvà a so energia. Per quessa, u disignu di u logu, i media in linea, l'elementi grafichi è l'imballaggio seguitanu a ratio d'oru per avè una identità visuale perfetta cum'è previstu per aiutà i visitori di u centru per avè una grande sperienza di cumunicazione attraversu l'arti è u disignu di u centru. U designer hà incarnatu l'esperienza di meditazione è yoga u disignu.

Hanger Di Vestiti

Linap

Hanger Di Vestiti Questa elegante perche di vestiti furnisce suluzioni à alcuni di i prublemi più grande - a difficultà di inserisce a robba cù un collu strettu, a difficultà di pendu a biancheria intima è a durabilità. L'ispirazione per u disignu hè vinutu da u clip di carta, chì hè cuntinuu è durable, è a forma finali è a scelta di u materiale hè stata duvuta à e soluzioni à questi prublemi. U risultatu hè un grande pruduttu chì facilita a vita di ogni ghjornu di l'utilizatori finali è ancu un bonu accessori di una buttrega boutique.

Residenziale

House of Tubes

Residenziale U prughjettu hè a fusione di dui edifizii, unu abbandunatu di l'anni 70 cù u bastimentu di l'epica attuale è l'elementu chì hè statu cuncepitu per unisce li hè a piscina. Hè un prughjettu chì hà dui usi principali, u 1u cum'è residenza per una famiglia di 5 membri, u 2u cum'è museu d'arte, cù spazii largu è mura alti per riceve più di 300 persone. U disignu copia a forma di a muntagna posteriore, a muntagna icònica di a cità. Solu 3 finiture cù tonalità di luce sò aduprate in u prugettu per fà chì i spazii brillanu attraversu a luce naturale chì hè prughjettata nantu à i mura, i pavimenti è i tetti.

Tavola Di Caffè

Sankao

Tavola Di Caffè A tavola di caffè Sankao, "trè facce" in Giapponese, hè un mobili eleganti destinatu à diventà un caratteru impurtante di ogni spaziu di salottu mudernu. Sankao hè basatu annantu à un cuncettu evolutivu, chì cresce è si sviluppa cum'è un esse vivente. L'scelta di materiale puderia esse solu legnu solidu da piantazioni sustinibili. A tavola di caffè Sankao combina ugualmente a più alta tecnulugia di fabricazione cù l'artighjanu tradiziunale, facendu ogni pezzu unicu. Sankao hè dispunibule in diversi tipi di legnu solidu cum'è Iroko, quercia o frassino.

Tws Earbuds

PaMu Nano

Tws Earbuds PaMu Nano sviluppa cuffie "invisibili in l'orechja" adattati per i ghjovani utilizatori è adattati per più scenarii. U disignu hè basatu annantu à l'ottimisazione di i dati di l'orecchie di più di 5 000 utilizatori, è infine assicura chì a maiò parte di l'arechje seranu cunfortu quandu li portanu, ancu quandu si stende nantu à u vostru latu. A superficia di u casu di carica usa una tela elastica speciale per ammuccià a luce indicatore attraversu a tecnulugia di imballaggio integrata. L'aspirazione magnetica facilita l'operazione. BT5.0 simplifica l'operazione mentre mantene una cunnessione veloce è stabile, è u codec aptX assicura una qualità di sonu più alta. IPX6 Resistenza à l'acqua.