Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Apothecary Shop

Izhiman Premier

Apothecary Shop U novu disignu di u magazinu Izhiman Premier hà evolutu intornu à creà una sperienza di moda è muderna. U designer hà utilizatu una diversa mistura di materiali è dettagli per serve ogni angulu di l'articuli affissati. Ogni area di visualizazione hè stata trattata separatamente studiendu e proprietà di i materiali è i beni affissati. Crià un matrimoniu di materiali chì si mischianu trà u marmura di Calcutta, u legnu di noce, u legnu di quercia è u vetru o acrilico. In u risultatu, l'esperienza hè stata basatu annantu à ogni funzione è e preferenze di u cliente cun un disignu mudernu è eleganti cumpatibile cù l'articuli mostrati serviti.

Apprezzazione Di L'arte

The Kala Foundation

Apprezzazione Di L'arte Ci hè longu un mercatu globale per i dipinti indiani, ma l'interessu per l'arti indianu hè ritardatu in i Stati Uniti. Per sensibilizà i diversi stili di pitture populari indiane, a Fundazione Kala hè stabilita cum'è una nova piattaforma per mostrà e pitture è rende più accessibili à un mercatu internaziunale. A fundazione hè custituita da un situ web, app mobile, mostra cù libri editoriali, è prudutti chì aiutanu à colma u distaccu è cunnette sti dipinti à un publicu più grande.

Illuminazione

Mondrian

Illuminazione A sospensione Mondrian suscita l'emozioni attraversu culori, volumi è forme. U nome porta à a so ispirazione, u pittore Mondrian. Hè una lampada di sospensione cù una forma rettangulare in un assi horizontale custruitu da parechji strati di acrilicu culurita. A lampa hà quattru punti di vista diffirenti apprufittannu di l'interazzione è l'armunia creata da i sei culori utilizati per sta cumpusizioni, induve a forma hè interrotta da una linea bianca è una capa gialla. Mondrian émet de la lumière à la fois vers le haut et vers le bas, créant un éclairage diffus et non invasif, réglé par une télécommande sans fil dimmable.

Dumbbell Handgripper

Dbgripper

Dumbbell Handgripper Questu hè un strumentu di fitness sicuru è bonu per tutte l'età. Rivestimentu di toccu morbidu nantu à a superficia, chì furnisce una sensazione di seta. Fattu da silicone 100% riciclabile cù una formula di materiale speciale chì produce 6 livelli differenti di durezza, cù diverse dimensioni è pesu, furnisce un furmazione di forza di presa opzionale. A pinza di manu pò ancu inserisce nantu à a tacca arrotondata à i dui lati di a barra di manubri aghjunghjendu pesu à ellu per l'entrenamentu di i musculi di u bracciu finu à 60 tipi di combinazione di forza differente. I culori attrattivi da u lume à u scuru, indicanu a forza è u pesu da u lume à u pesu.

Vasu

Canyon

Vasu U vasu di fiori artighjanali hè statu pruduciutu da 400 pezzi di taglio laser di precisione in lamiera cù diversi spessori, stacking strati per strati, è saldati pezzu per pezzu, chì dimustranu una scultura artistica di vasu di fiori, presentata in un mudellu detallatu di u canyon. Strati di stacking metal mostranu a trama di a sezione di canyon, aumentendu ancu i scenarii cù ambienti differenti, creendu effetti di texture naturali chì cambianu irregularmente.

Sedia

Stool Glavy Roda

Sedia Stool Glavy Roda incarna e qualità inerenti à u Capu di Famiglia: integrità, urganizazione è autodisciplina. Anguli retti, circhiu è forme rectanguli in cumbinazioni cù elementi di ornamentu sustene a cunnessione di u passatu è u presente, facendu a sedia cum'è ughjettu senza tempo. A sedia hè fatta di legnu cù l'usu di revestimenti eco-friendly è pò esse pittatu in ogni culore desideratu. Stool Glavy Roda si adatta naturalmente à qualsiasi internu di un uffiziu, hotel o casa privata.