Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Luminaria

vanory Estelle

Luminaria Estelle combina u disignu classicu in a forma di un corpu di vetru cilindrico fattu à a manu cù una tecnulugia di illuminazione innovativa chì produce effetti di illuminazione tridimensionale nantu à u paralume tessili. Deliberatamente cuncepitu per trasfurmà l'umore d'illuminazione in una sperienza emotiva, Estelle offre una varietà infinita di stati d'umore è dinamichi chì pruducenu ogni tipu di culori è transizioni, cuntrullati via un pannellu touch nantu à a luminaria o una app per smartphone.

Pavilion Mobile

Three cubes in the forest

Pavilion Mobile Trè cubi sò u dispusitivu cù e diverse proprietà è e funzioni (equipaggiu di ghjocu per i zitelli, mobili publichi, oggetti d'arte, stanze di meditazione, arbureti, spazii di riposu, salotti d'attesa, sedie cù tetti), è ponu purtà à e persone fresche sperienze spaziali. Trè cubi ponu esse trasportati da un camion facilmente, per via di a dimensione è a forma. In quantu à a dimensione, a stallazione (l'inclinazione), a superficia di u sediu, i finestri, etc., ogni cubu hè designatu in modu caratteristicu. Trè cubi sò riferiti à spazii minimi tradiziunali giapponesi cum'è e sale di cerimonia di tè, cù variabilità è mobilità.

Cumplessu Multifunzionale

Crab Houses

Cumplessu Multifunzionale Nant'à a vasta pianura di i Piani di Silesia, una muntagna magica si trova sola, cuperta di nebbia di misteru, chì si stende nantu à a pittoresca cità di Sobotka. Quì, trà paisaghji naturali è locu legendariu, u cumplessu Crab Houses : un centru di ricerca, hè previstu per esse. Cum'è una parte di u prughjettu di rivitalizazione di a cità, hè suppostu di liberà a creatività è l'innovazione. U locu riunisce scentifichi, artisti è cumunità lucali. A forma di i pavilioni hè ispirata da i granchi chì entranu in u mare d'erba. Seranu illuminati di notte, s'assumiglia à i lucici chì stendenu sopra a cità.

Tavula

la SINFONIA de los ARBOLES

Tavula A tavula la SINFONIA de los ARBOLES hè una ricerca di puesia in u disignu... Una furesta vista da a terra hè cum'è e culonne chì svaniscenu in u celu. Ùn pudemu micca vede da sopra; a furesta da una vista d'ochju s'assumiglia à una catifa liscia. A verticalità diventa horizontalità è ferma sempre unificata in a so dualità. In listessu modu, u tavulinu la SINFONIA de los ARBOLES, porta à mente i rami di l'arburi chì formanu una basa stabile per un sutile counter top chì sfida a forza di gravità. Solu quì è quì i raghji di u sole sbattulanu à traversu i rami di l'arburi.

Apothecary Shop

Izhiman Premier

Apothecary Shop U novu disignu di u magazinu Izhiman Premier hà evolutu intornu à creà una sperienza di moda è muderna. U designer hà utilizatu una diversa mistura di materiali è dettagli per serve ogni angulu di l'articuli affissati. Ogni area di visualizazione hè stata trattata separatamente studiendu e proprietà di i materiali è i beni affissati. Crià un matrimoniu di materiali chì si mischianu trà u marmura di Calcutta, u legnu di noce, u legnu di quercia è u vetru o acrilico. In u risultatu, l'esperienza hè stata basatu annantu à ogni funzione è e preferenze di u cliente cun un disignu mudernu è eleganti cumpatibile cù l'articuli mostrati serviti.

Apprezzazione Di L'arte

The Kala Foundation

Apprezzazione Di L'arte Ci hè longu un mercatu globale per i dipinti indiani, ma l'interessu per l'arti indianu hè ritardatu in i Stati Uniti. Per sensibilizà i diversi stili di pitture populari indiane, a Fundazione Kala hè stabilita cum'è una nova piattaforma per mostrà e pitture è rende più accessibili à un mercatu internaziunale. A fundazione hè custituita da un situ web, app mobile, mostra cù libri editoriali, è prudutti chì aiutanu à colma u distaccu è cunnette sti dipinti à un publicu più grande.