Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Commode

dog-commode

Commode Questa commode hè simile à un cane esternamente. Hè assai felice, ma, à u listessu tempu, hè assai funziunale. Diciottu scatuli di dimensioni sfarenti sò situati in questa commode. Questa comodità hè custituita da trè parti individuali, chì sò cunnessi inseme per furmà una sola cosa. I gammi originali dà l'illusione di un cane stà.

Yacht Da Cruiser

WAVE CATAMARAN

Yacht Da Cruiser Pensendu à u mare cum'è un mondu in un cuntinuu muvimentu, pigliemu l'onda "simu" cum'è simbulu. A partesi di sta idea avemu modelatu e linee di i buchi chì parevenu lampassi per arcu. U sicondu elementu à a basa di l'idea di u prugettu hè u cuncettu di u spaziu vivente chì vuliamu disegnà in una spezia di cuntinuità trà l'internu è l'esterno. A traversu i grandi vetri pigliamu una vista quasi 360 gradi, chì permette una continuità visuale cù l'esterno. Micca solu da mezu à i grandi porti di vetru aperti a vita drentu hè prughjettata in i spazi esterni. Arch. Visintin / Arch. Foytik

Imballaggi Compostable

cellulose net tube

Imballaggi Compostable A zappata di taglia a dimensione di a Germania hè in deriva in u Pacificu. Utilizà imballaggi chì sò biodegradabili ùn solu limita a fossa nantu à e risorse fossili, ma ancu permette chì e sustanzi biodegradabili entranu in a catena di furnimentu. U Verpackungszentrum Graz hà fattu un passu in questa direzzione sviluppendu reti tubulari chì utilizanu fibre di cellulosa Modale compostable da a fine di e fureste di casa. I reti apparsu prima in i sacchetti di u supermercatu in Rewe Austria in dicembre 2012. Da 10 tunnellate di plastica pò esse salvata da Rewe solu, solu cambiatu l'imballa per patate organiche, cipolle è agrumi.

U Tavulinu

1x3

U Tavulinu 1x3 hè ispiratu da puzzicheghji burruchjendu. Hè tramindui - un mobili è un cervellu. Tutte e parte si tenenu inseme senza u bisognu di appiccicazione. U principiu di interlavatura implica solu movimenti di sliding chì dà un prucessu di assemblea assai rapidu è chì rende 1x3 adattatu per u cambiamentu frequente di u locu. U nivellu di difficultà dipende micca di destrezza ma soprattuttu da a visione spaziale. I struzzioni sò datu in casu chì l'utente hà bisognu d'aiutu. U nome - 1x3 hè una spressione matematica chì rapprisenta a logica di a struttura di legnu - un tipu d'elementu, trè pezzi d'ella.

A Porta Di Pivot Ventilatu

JPDoor

A Porta Di Pivot Ventilatu JPDoor hè una porta di pivot amichevule, chì si unisce cù u sistema di finestra di jalousie chì aiuta à creà flussu di ventilazione è à u stessu tempu risparmia di spaziu. U disignu hè in quantu à accettà e sfide è risolve cun esplorazione individuale, tecniche è credenze. Ùn ci hè nè dirittu o sbagliatu hè qualsiasi disegni, hè assai sughjettivu. Eppuru i grandi disinni cumplanu i bisogni è l'esigenza di l'utente finale o per avè un grande impattu à a cumunità. U mondu hè pienu di approcciu di disignu sfarente in ogni cantonu, per quessa, ùn abbandunà micca di spiegà, "stà fami stà stupidu - Steve Job".

Un Ristorante Barbeque

Grill

Un Ristorante Barbeque L'uggettu di u prugettu hè a rimudillazione di u attuale di riparazione di motocicletta di 72 metri quadrati in un novu ristorante Barbeque. U travagliu di u travagliu include un redesignamentu cumpletu di u spaziu esternu è di l'internu. L'esterno era ispiratu da una griglia Barbeque accumpagnata da u simplice schema di culore biancu è biancu di carbone. Una di e sfide di stu prughjettu hè di adattà à e esigenze programatiche aggressive (40 posti in a zona di pranzu) in un spaziu cusì chjucu. Inoltre, avemu da travaglià cun un pocu pressupitu pocu insolitu (US $ 40,000), chì include tutte e novi unità HVAC è una nova cucina cummerciale.