Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Calendariu

2013 goo Calendar “MONTH & DAY”

Calendariu Un calendariu promozionale unicu è ghjucatu sviluppatu è pruduttu per u situ di u portale goo arnesi u textu di carta è dà penseru à e funziunalità. Questa edizione 2013 hè un urganizatore di calendariu è di prugrammi rullatu in unu cun spaziu per scrive in i piani annuali è in l'schedules di ogni ghjornu. Carta spessa di qualità per calendariu è carta di costu bellu chì hè ghjustu per note note di u organizatore di calendariu sò stati currettamente selezziunati è u cuntrastu chì hè statu creatu si adattà cum'è parte di u disignu di calendariu. A caratteristica aghjunta di un urganizatore d'ordine di cumplimentu rende perfetta cum'è un calendariu di scrivania amichevuli.

Catedra Di Cena

'A' Back Windsor

Catedra Di Cena Lignu duru solidu, tradiziunali di machinerie è macchine cuntempuranee aghjurnanu a fine Sedia Windsor. I gammi anteriori passanu da u sediu per diventà u postu di re è i gammi trassi ghjunghjenu à a cresta. Trà triangulazione stu forte disignu rializeghja e forze di cumpressione è tensione à u massimu effettu visuale è fisicu. Pittura di latte o finitura d'oliu chjaru mantene a tradizione sustinibili di Sedie Windsor.

Sedie Trasformabili In Caffè È Sedie Di Salottu

Twins

Sedie Trasformabili In Caffè È Sedie Di Salottu U cuncettu di tavulinu Twins hè simplice. Un tavulinu caffè culloca dui posti di legnu cumpletu à l'internu. A superficia diritta è sinistra di u tavulinu, sò in realtà tappe chì ponu esse tirate fora di u corpu principale di a tavula per permette l'estrazione di i sedi. I sedi anu pierne plegabile chì devenu esse rotate cusì per uttene a sedia in a pusizione ghjusta. Una volta chì a sedia, o duie sedie sò fora, i copertini tornanu à u tavulinu. Quandu i sedie sò fora, a tavola travaglia ancu cum'è un grande compartimentu di almacenamentu.

Calendariu

NTT COMWARE 2013 Calendar “Custom&Enjoy”

Calendariu In moda di caleidoscopi, questu hè un calendariu cù una stampa di ritratti superpositi disegnata cù mudelli multicolori. U so designu cù modelli di culore chì ponu esse mudificati è persunalizati solu cambiendu l'ordine di e fogli riprisenta a sensibilità creativa di NTT COMWARE. Un grande spaziu di scrittura hè furnitu è e linee rigulate tenenu in contu e funziunalità chì a facenu perfetta cum'è un calendariu di pianificazione chì vulete cercà per a decorazione di u vostru spaziu persunale.

Sedia Di Salottu

Cat's Cradle

Sedia Di Salottu Digits o Fibre, un dilema di prucessu di designu attuale. Tutti noi sò principianti ma alcuni di noi ci anu da travaglià. I cuncettanti principianti osservanu ogni tecnica dispunibile è amparà alcuni. Cù u tempu (~ 10 000 ore) acquistemu facilità (-ies) chì eleve / popularizeghjanu / persunalizà / economizà u nostru ghjocu. Dunque, affascinatu da a fascinazione attuale cù i media chì prupone chì u bloccu di custruzzione più basicu di u disignu hè a cifra, facilmente cuntrullata. U cifru ùn hè micca una unità generatrice di vita, solu un arrotondamentu à un denominatore menu cumuni più chjucu di a fibra. U disignu hè almenu frammenti, splinters è fibre.

Divano

Umea

Divano U Umea hè un divano letto assai sexy, visibilmente leggero è elegante per un massimu di trè persone assestate è duie persone in posizione di dorme. Malgradu chì u hardware hè u sistema classicu di clack di clic, l'innuvazione vera di questu vene da e linee sexy è i contorni chì facenu un bellu mobili attraente.