Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Casella Di Crescita Cresce Suculenta

Bloom

Casella Di Crescita Cresce Suculenta Bloom hè una suculenta casella di crescita dedicata chì agisce cum'è un mobili per a casa in stile. Dà cundizioni di crescita perfetta per i succulenti. L'obiettivu principalu di u pruduttu hè di riempia u desideriu è l'alimentazione per quelli chì campanu in zoni urbani cù menu accessu à l'ambienti verdi. A vita urbana vene cun parechje sfide in a vita di ogni ghjornu. Chì porta a ghjente à ignorà a so natura. Bloom hà da scopu di esse u ponte trà i cunsumatori è i so desideri naturali. U pruduttu ùn hè micca automatizatu, hà u scopu di aiutà i cunsumatori. U sustegnu di l'applicazione permetterà l'utilizatori di piglià azioni cù e so piante chì li permetterà di nutrisce.

Cappella

Coast Whale

Cappella A forma bionica di a balena hè diventata a lingua di questa cappella. Una balena allungata annantu à a costa di l'Islanda. Una persona pò entra in u so corpu per mezu di una spezia di pisci bassa è sperimentà a perspettiva di una balena à l'oceanu induve hè più faciule per l'omu per riflette annantu à a negligenza di a degradazione ambientale. A struttura di supportu cascà nantu à a spiaggia per assicurà un minimu danni à l'ambiente naturale. I materiali naturali è ecunomichi facenu di stu prughjettu una destinazione turistica chì esige a prutezzione di l'ambiente.

Pneumatici Trasformattivi

T Razr

Pneumatici Trasformattivi In u futuru vicinu, a crescita di u sviluppu di u trasportu elettricu hè à a porta. Cum'è un fabricatore di parti di vittura, Maxxis continua a pensà cumu si pò cuncepisce un sistema intelligente fattibile chì pò participà à questa tendenza è ancu aiutà à accelerà. T Razr hè una gomma intelligente sviluppata per e necessità. I so sensori integrati rilevenu attivamente diverse cundizioni di guida è forniscenu segnali attivi per trasfurmà u pneumaticu. I trettori ingranditi si stinzanu è cambienu l'area di cuntattu in risposta à u segnu, dunque migliurà a performance di trazione.

Fabricatore Di Tè

Grundig Serenity

Fabricatore Di Tè Serenità hè un fabricatore di tè cuntempuraneu chì si focalizza in una gioia-experiencia d'utilizatori. U prughjettu si cuncintra soprattuttu nantu à elementi estetichi è a sperienza di l'utilizatore cum'è u scopu principale suggerisce chì u pruduttu sia diversu da i prudutti esistenti. U dock di u fabricatore di tè hè più chjucu cà u corpu chì permette à u pruduttu à fighjà a terra chì porta una identità unica. Un corpu pocu curvatu cumminatu cù superfici affettate sustene ancu l'identità unica di u pruduttu.

Candelabru

Lory Duck

Candelabru U Lory Duck hè progettatu cum'è un sistema di sospensione assemblatu da moduli in vetro e ottone epossidico, ognunu chì s'assumiglia à un anatra sliding effortlessly attraverso l'acqua fresca. I muduli offrenu ancu una cunfigurazione; cù un toccu, ognunu pò esse regulatu per affruntà ogni direzione è impiccà à ogni altezza. A forma basica di a lampada hè natu relativamente prestu. Tuttavia, hè necessariu di mesi di ricerca è di sviluppu cù innumerabili prototipi per creà u so equilibriu perfettu è u megliu aspettu da tutti l'anguli pussibuli.

A Cullizzioni

Hybrid Beauty

A Cullizzioni U disignu di a cullezzione Hybrid Beauty hè di utilizà a cuteness cum'è u mecanismu di survival. Funzioni cute cute fundate sò ribbon, ruffles, è fiori, è sò rimaste da e tecniche tradiziunali di millinerie è couture. Questa recrea vechje tecniche di couture à ibridi muderni, chì hè romantica, scura, ma ancu eterna. U prucessu di tuttu cuncepimentu di Hybrid Beauty prumove a sustenibilità per creà disinni atemporali.