Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Ghjuvelli Riciclati

Clairely Upcycled Jewellery

Ghjuvelli Riciclati Belli, chjaru, gioielli, riciclati, cuncipitu da una necessità di aduprà u materiale di rigalu da a produzzione di Claire de Lune Lampadariu. Questa linea hà sviluppatu in un numaru considerableu di cullezzione - tutte e storie di racconti, tutti rappresentendu visuali assai persunali in i filusufii di u designer. A trasparenza hè una parte vitale di i disignuri propiu filusufìa, è questu hè riflessa à a scelta di l'acrilicu utilizatu. Oltre u acrilicu specchiu usatu, chì stessu riflette a luce, u materiale hè sempre trasparente, culore o chjaru. L'imballaggio di CD rinforza i cuncetti di ripurposizione.

Anellu

The Empress

Anellu Pietra di bellezza fantastica - piropo - a so essenza stessa porta a grandezza è a solennità. Quissa hè a bellezza è l'unicità di a petra identificata l'imaghjini, chì hè destinatu à a futura decorazione. Ci era u bisognu di creà un quadru unicu per a petra, chì li purtava in l'aria. A petra hè stata tirata più in là di u so metallu chì tinia. Questa formula sensuale passione è forza attrattiva. Era impurtante di mantene u cuncettu classico, di supportu a percezione moderna di gioielli.

Broche

The Sunshine

Broche Caratteristica di questu ghjuvellu hè chì quì utilizava una grande forma di cumplessu di pietra chì hè stabilitu à quadru invisibule (aria). A vista di design di ghjuvelli apre solu e tecnulugia di assemblea di e pietre. A petra hè tinuta da duie attrezzature scrupulevule è una placa sottumessa arruinata da diamanti. Questa placa hè a basa di tutte e broche di struttura chì sustene. S’aipara è a seconda petra. Tutta a cumpusizioni hè stata fatta pussibuli dopu à l'elaborazione di a petra principale.

Anellu

Pollen

Anellu Ogni pezzu hè una interpretazione di un frammentu di a natura. A Natura diventa un pretextu per dà a vita à i ghjuvelli, ghjucendu cù luci è ombre. L'obiettivu hè di furnisce un ghjuvellu cù forme interpretate cum'è a natura li designeria cù a so sensibilità è a so sensuale. Tutte e pezzi sò fatte a manu per rinfurzà e texturità è e particularità di u gioiellu. L'stile hè pura per ghjunghje à a sustanza di vita vegetale. U risultatu dà un pezzu unicu è intemporalmente cunnessu à a natura.

Ghjuvelli Adattabili

Gravity

Ghjuvelli Adattabili Mentre in u 21u Seculu, l'usu di tecnulugia altu cuntempuraniu, di novi materiali o di forme estreme novi hè spessu una bisogna di fà innovazioni, a Gravità prova u oppostu. A gravità hè una cullizzioni di ghjuvelli adattabili chì utilizanu solu u filu, una tecnica assai antica, è a gravità, una risorsa inesgotabile. A cullizzioni hè cumposta da un gran numaru d'argentu o d'oru, cù diversi disegni. È ognunu pò esse assuciatu cù perle o petri fili è colganti. A racolta becames cusì una infinità di ghjuvelli differenti.

A Cullizzioni

The Hostess

A Cullizzioni A cullezione di Daria Zhiliaeva hè circa feminità è masculinità, forza è fragilità. L'ispirazione di a cullizzioni vene da un vechju conte di fata di a literatura russa. L'hostessa di a Muntagna di Copre hè un patronu magicu di i minatori da un vechju conte di fata russo. In questa cullezione pudete vede u bellissimu matrimoniu di e linee dritte, cum'è inspiratu da l'uniforme di i minatori, è i volumi grazziosi di u vestitu naziunale russu. Membri di l'equipa: Daria Zhiliaeva (designer), Anastasiia Zhiliaeva (assistente di u designer), Ekaterina Anzylova (fotografu)