Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Colgante

Taq Kasra

Colgante Taq Kasra, chì significa arcu di kasra, hè u mumentu di u Regnu Sasani chì hè avà in Iraq. Questu colgante inspiratu da a geometria di Taq kasra è a grandezza di l'ex-sovranità chì era in a so struttura è u subjectivismu, hè stata aduprata in stu metudu architettonicu per fà stu etos. L'attributu più impurtante hè u so disignu mudernu chì hà fattu un pezzu cù una vista distinta in modu chì formanu a vista laterale pare un tunnel è porta subjetivismu è formanu a vista frontale chì hà fattu un spaziu arcuatu.

A Cullizzioni

Utopia

A Cullizzioni In questa cullezzione, Yina Hwang hè stata ispirata principalmente da e forme chì sò simmetriche è asimmetriche cù un toccu di cultura di musica underground. A cura di sta cullezzione basata annantu à u so mumentu pivotale di a so imbottitura per creà una cullizzioni di vestiti è accessori funzionali ma astratti per incarnà a storia di a so sperienza. Ogni stampata è tessuto in u prugettu hè uriginale è ella principalmente hà usatu cuir PU, Satin, Power Mash, è Spandex per a basa di i tessuti.

Collarini È Colline

Ocean Waves

Collarini È Colline U collarinu d'olive oceaniche hè un bellu pezzu di ghjuvelli cuntempuranei. L'ispirazione fundamentale di u disignu hè l'oceanu. L'estensione, a vitalità è a purezza sò l'elementi chjave prughjettati in u collarè. U designer hà utilizatu un bonu equilibriu di turchinu è biancu per prisentà una visione di splende ondate di l'oceanu. Hè fattu in oru biancu 18K è stampatu cù diamanti è zafiro blu. U collarè hè abbastanza grande ma delicate. Hè pensatu per cuncurdà tutte e forme di vestiti, ma hè più adattatu per esse assuciatu cù un collu chì ùn si spenderanu.

Tessuti Stampati

The Withering Flower

Tessuti Stampati U fiore Withering hè una celebrazione di u putere di l'imaghjini di u fiore. U fiore hè un sughjettu pupulare scrittu cum'è personificazione in a literatura cinese. In cuntrastu à a pupularità di u fiore chì cresce, l'imaghjini di u fiore in decadenza sò spessu associati cù jinx è tabù. A racolta face capisce ciò chì forme una percepzione di a cumunità nantu à ciò chì hè sublime è abject. Cuncepitu in vestiti di tulle da 100 cm à 200 cm di lunghezza, stampa serigrafia nantu à tessuti in rete traslucente, a tecnica tessile permette à e stampe di stà opacchi è stretchiti nantu à a maglia, creendu un aspettu di stampe in flussu in l'aria.

Anellu

Arch

Anellu U designer riceve ispirazione da a forma di strutture di arcu è arcobaleno. Dui motivi - una forma d'arcu è una forma di goccia sò cumminati per creà una sola forma tridimensionale. Cumbinendu linee è forme minime è utilizendu motivi simplici è cumuni, u risultatu hè un anellu simplice è elegante chì hè fattu grassu è ghjucatu, dendu spaziu per l'energia è u ritmu per flussu. Da sfarente anguli a forma di l'anellu cambia - a forma di goccia hè vista da l'angle frontale, a forma di l'arcu hè vista da un angulu lateral, è una croce hè vista da un angulu superiore. Questu furnisce stimulazione per u purtatore.

Anellu

Touch

Anellu Cù un gestu simplice, un azione di u toccu trasmette emozioni ricche. A través di l'anellu Touch, u designer permette di trasmette sta sensazione calda è senza forma cù metallo friddu è solidu. 2 curve si uniscenu per furmà un anellu chì suggerisce 2 persone. L'anellu cambia u so aspettu quandu a so pusizione hè rotata nantu à u dito è vista da diverse anguli. Quandu e parte cunnesse sò posizionate trà i ditte, l'anellu appare sia giallu o biancu. Quandu i pezzi cunnessi sò pusizionati nantu à u dito, pudete gode di u culore giallu è biancu.