Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Collier

Eves Weapon

Collier L'arma di Eve hè fatta di 750 caratteri rosa è oru biancu. Contene 110 diamanti (20.2ct) è compone di 62 segmenti. Tutti elli anu dui apparizioni completamente sfarenti: In vista laterale i segmenti sò in forma di manzana, in vista superiore linee in forma di V si pò vedà. Ogni segmentu hè divisu in laterale per creà l'effettu di carica di primavera chì tenenu i diamanti - i diamanti sò mantenuti a tensione solu. Questu vantaghju enfatizà a luminosità, a brillantezza è maximizeghja a radiante visibile di u diamante. Permette un disegnu estremamente chjaru è chjaru, malgradu a dimensione di u collar.

Anellu

Wishing Well

Anellu Dopu à visità un giardinu di rose in i so sònnii, Tippy hà pigliatu un desideriu ben circundatu di rosi. Quì, hà guardatu in u pozzu è vide a riflette di e stelle di notte, è fece un desideriu. E stelle di notte sò rapprisentate da i diamanti, è u rubinu simbulizeghja a so passioni più profonda, i so sognu, è a speranza chì hà fattu à u desideriu bè. Stu disignu prisenta un cut rosu persunalizatu, artiglio rubinu hexagonale setatu in oru 14K solidu. E foglie cadute sò sculculate per vede a texture di foglie naturali. A banda d'anelli sustene a cima plana, è curve in leggeru à l'internu. I taglii di l'anellu anu da esse calculati matematicamente.

Borsa Di Tote

Totepographic

Borsa Di Tote U saccu di tote di designu d'ispirazione topografica, per serve cum'è un purtavallu faciule, sopratuttu durante quelli ghjorni impegnati passati per fà shopping o dirigenti. A capacità di Tote bag hè cum'è una muntagna è pò cuntene o portanu assai cose. L'osu oraculu hè a forma generale di a struttura di a robba, a forma topografica forma di materiale di superficia propiu cum'è una superficia inigale di a muntagna.

Colgante

Taq Kasra

Colgante Taq Kasra, chì significa arcu di kasra, hè u mumentu di u Regnu Sasani chì hè avà in Iraq. Questu colgante inspiratu da a geometria di Taq kasra è a grandezza di l'ex-sovranità chì era in a so struttura è u subjectivismu, hè stata aduprata in stu metudu architettonicu per fà stu etos. L'attributu più impurtante hè u so disignu mudernu chì hà fattu un pezzu cù una vista distinta in modu chì formanu a vista laterale pare un tunnel è porta subjetivismu è formanu a vista frontale chì hà fattu un spaziu arcuatu.

A Cullizzioni

Utopia

A Cullizzioni In questa cullezzione, Yina Hwang hè stata ispirata principalmente da e forme chì sò simmetriche è asimmetriche cù un toccu di cultura di musica underground. A cura di sta cullezzione basata annantu à u so mumentu pivotale di a so imbottitura per creà una cullizzioni di vestiti è accessori funzionali ma astratti per incarnà a storia di a so sperienza. Ogni stampata è tessuto in u prugettu hè uriginale è ella principalmente hà usatu cuir PU, Satin, Power Mash, è Spandex per a basa di i tessuti.

Collarini È Colline

Ocean Waves

Collarini È Colline U collarinu d'olive oceaniche hè un bellu pezzu di ghjuvelli cuntempuranei. L'ispirazione fundamentale di u disignu hè l'oceanu. L'estensione, a vitalità è a purezza sò l'elementi chjave prughjettati in u collarè. U designer hà utilizatu un bonu equilibriu di turchinu è biancu per prisentà una visione di splende ondate di l'oceanu. Hè fattu in oru biancu 18K è stampatu cù diamanti è zafiro blu. U collarè hè abbastanza grande ma delicate. Hè pensatu per cuncurdà tutte e forme di vestiti, ma hè più adattatu per esse assuciatu cù un collu chì ùn si spenderanu.