Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Residenza Privata

House L019

Residenza Privata In tutta a casa hè stata aduprata un cuncettu materiale è culore simplice ma sofisticatu. Muri bianchi, pavimenti di legnu in legnu è calcariu lucali per bagni è camini. U dettagliu currettamente creatu crea una atmosfera di lussu sensitivu. Visti esplicitamente cumposti determina u spaziu di vivere liberu flottante in forma di L.

Installazione Lanterna

Linear Flora

Installazione Lanterna A Flora Lineale hè ispirata da u numeru "trè" da a bougainvillea, u fiore di u Contea di Pingtung. Oltre i trè petali di bougainvillea vistu da quì sottu l'opera d'arte, e variazioni è i multipli di trè puderanu esse spontate in sfarenti aspetti. Per celebrà u 30 anniversariu di u Festival di Lanterna di Taiwan, l'artista di design di illuminazione Ray Teng Pai hè statu invitatu da u Dipartimentu di Affari Culturale di u Contea di Pingtung per creà una lanterna non convenzionale, la combinazione unica di forma e tecnulugia, mandendu un messagiu di trasfurmà u patrimoniu di u festival. è cunnetta u futuru.

Luci Ambientale

25 Nano

Luci Ambientale 25 Nano hè un strumentu artisticu di luce per rapprisintà l'efemere è a permanenza, a nascita è a morte. U travagliu cù Spring Pool Glass Industrial CO., LTD, chì a visione hè di custruisce un ciclu di riciclà di vetru sistematicu per un futuru sustinibili, 25 Nano hà sceltu a bolla relativamente fragile cum'è un mediu in cuntrastu cù u vetru solidu per incarnà l'idea. In u strumentu, luci brillanu à traversu i cicli di vita di a bolla, prughjettendu un culore cum'è arcubalenu è ombre in l'ambiu, creendu un ambiente sognu in u circondu di l'utilizatore.

Light Light

Linear

Light Light A tecnica di curvatura di tubu di Linear Light hè largamente usata per a produzzione di pezzi di veiculu. A linea angulare fluida hè realizata da un cuntrollu di precisione di u fabricatore taiwanese, per quessa, avè u materiale minimu per custruisce a Linea Linearia light-light, forte, è portable; ideale per illuminà qualsiasi interiore mudernu. Applica chips LED di dimurazione senza flicker, cù funzione di memoria chì si accende à u voluminu precedente. Task Linear hè cuncipitu per esse assemblatu facilmente da l'utilizatore, cumpostu da materiale non tossicu è vene cun imballaggi piani; facendu u megliu per riduce l'impattu ambientale.

Spazio Di Travagliu

Dava

Spazio Di Travagliu Dava hè sviluppatu per uffizii di spaziu aperti, scole è università induve e fasi di travagliu tranquillu è cuncentratu sò impurtanti. I muduli riducenu disturbi acustici è visivi. A causa di a so forma triangulare, i mobuli sò abbastanza spaziali è permettenu una varietà di opzioni d'arrangamentu. I materiali Dava sò WPC è lana di feltru, i dui sò biodegradabili. Un sistema di plug-in fixa e duie pareti à a tavola è sottolinea a simplicità in a pruduzzione è a manipulazione.

Casa Residenziale

Brooklyn Luxury

Casa Residenziale Ispiratu da a passione di u cliente per e residenze storiche ricche, stu prugettu riprisenta un adattamentu di u funziunalità è di a tradizione à l'intenzioni di u presente. Cusì, u stilu classicu hè statu sceltu, adattatu è stilizatu à i canoni di u disignu cuntempuraneu è di e tecnulugia muderne, i nuvelli materiali di bona qualità anu cuntribuitu à a creazione di stu prughjettu - un veru ghjuvellu di l'Architettura di New York. I spesi previsti superaranu i 5 milioni di dollari americani, offreranu a premessa di creà un interiore elegante è opulente, ma ancu funziunale è còmode.

Intervista di cuncepimentu di u ghjornu

Interviste cun disignuri famosi in u mondu.

Leghjite l'ultime interviste è conversazioni nantu à u disignu, a creatività è l'innuvazione trà u ghjurnalistu di u disignu è i cuncettori, artisti è architetti di fama in u mondu. Vede l'ultimi prughjetti di cuncepimentu è disegni premiati da designer famosi, artisti, architetti è innovatori. Scuprite novi visioni nantu à a creatività, l'innuvazione, l'arti, u disignu è l'architettura. Amparate nantu à i prucessi di cuncepimentu di grandi disinatori.