Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Lounge Chair

Bessa

Lounge Chair Disegnatu per spazi lounge di hotel, resorts è residenze private, a sedia Bessa si armonizza cù i prughjetti di interni moderni. U so disignu trasmette una serenità chì invita à una sperienza per esse ricurdata. Avendu risoltu a so pruduzzione cumplettamente sustenibile, pudemu prufittà di u so equilibriu trà a forma, u disignu cuntimpuraneo, a funzione è i so valori organici.

Calendariu

calendar 2013 “Waterwheel”

Calendariu U Waterwheel hè un calendariu tridimensionale fattu da sei paglie assemblate à a forma di una waterwheel. Gira un calendariu unicu per u vostru desktop cum'è una waterwheel ogni mese per aduprà. Vita cun Disegnu: I disigni di qualità anu u putere di mudificà u spaziu è trasfurmà a mente di i so utilizatori. Offrenu cunfortu di vede, di mantene è d'utilizà. Sò imbughjate di ligerezza è un elementu di sorpresa, spaziu arricchimentu. I nostri prudutti originali sò pensati cun u cuncettu di "Vita cun u Disignu".

Tabella Finale

TIND End Table

Tabella Finale U TIND End Table hè una piccula tavola ecunomica cun una forte presenza visuale. A cima d'acciaio reciclata hè stata chjusa à acqua cù un mudellu intricatu chì crea mudelli di luce è ombre vivosi. E forme di e gambe di bambù sò determinate da u mudellu in a cima di l'azzaru, è ognuna di i quattordici gambe passa per a cima di l'azzaru è poi hè tagliata di punta. Vistutu da quì sopra, u bambù carbonizatu crea un mudellu di arrestu, ghjustificatu contru à l'azzaru perforatu. U bambù hè una materia prima rinnuvevuli, postu chì u bambù hè una erba chì cresce rapidamente, micca un pruduttu di lignu.

Armadiu Multifunzione

Shanghai

Armadiu Multifunzione Armadio multifunzionale "Shanghai". U mudellu di facciata è a forma laconica cumportanu cum'è "muru decorativu", è questu permette di percepisce l'armariu cum'è un cumpunente decorativu. Sistema "Tutti inclusivi": includenu lochi di almacenamento di volumi sfarenti; i comodini integrati sò una parte di a facciata di l'armariu aperta è chjusa da una spinta frontale; 2 lampade di notte incorporate ammucciate sottu u voluminu eccezziunale da i dui lati di u lettu. A parte principale di l'armadiu hè fatta di picculu pezzu in forma di legnu. Hè custituitu da 1500 pezzi di kempas è 4500 pezzi di rovere balsatu.

Ghjoculu

Rocking Zebra

Ghjoculu I zitelli amanu stu frutty jocu, mentre chì l'aspettu cuntempuraneu, funky graphics è legnu naturale, sò veri catturatori in a casa muderna. U sfida di u disignu implicava a conservazione di u caratteru essenziale di un ghjoculu classicu di eredità, mentre aduprendu tecniche avanzate è un sistema di costruzione modulare per permette futuri tipi d'animali addiziunali cun cambiamenti minimi di parti. U pruduttu imballatu avia ancu bisognu à esse compac è sottu à 10 kg per i canali di vendita diretti in Internet. L'usu di laminazione stampata persunalizata hè un veru primu fattu, chì resulte in rendizione di culore / modele perfetta nantu à una superficia totalmente resistente à i rascali

Mobili Per La Casa Di Casa

Marken Desk

Mobili Per La Casa Di Casa U visu liggeru sensazione di stu eleganti è ancu forte scrivania ci porta à a scola scandinava di design. A forma sdegnu di e gammi, a manera di chì s'appoghjanu in fronte quasi cum'è un gestu gentile di saluta, si ricorda di a siluetta di un omu nobile cù u cappellu salutu à una dama. L'escrivania ci riceve bè l'usu. A forma di i tiretti, cum'è e membri separati di l'scrittore, cù a so sensazione di u colpu è un sguardu personificatu di fronte, scansa a stanza cum'è ochji attenti.