Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Anellu

The Empress

Anellu Pietra di bellezza fantastica - piropo - a so essenza stessa porta a grandezza è a solennità. Quissa hè a bellezza è l'unicità di a petra identificata l'imaghjini, chì hè destinatu à a futura decorazione. Ci era u bisognu di creà un quadru unicu per a petra, chì li purtava in l'aria. A petra hè stata tirata più in là di u so metallu chì tinia. Questa formula sensuale passione è forza attrattiva. Era impurtante di mantene u cuncettu classico, di supportu a percezione moderna di gioielli.

Identità Corporativa

Jae Murphy

Identità Corporativa U spaziu negativu hè adupratu perchè face curiosu i televidenti è una volta chì anu sperienze quellu mumentu Aha, li piace istantaneamente è memorizallu. U marcatu di logò hà iniziali J, M, a camera è u tripode incorporati in u spaziu negativu. Siccomu Jae Murphy spessu fotografia i zitelli, e scale maiò, furmate da nome, è a camera bassa pusata suggerenu chì i zitelli sò benvenuti. Per mezu di u disignu di Identità Corporativa, l'idea di spaziu negativu di u logu hè sviluppatu ancu più. Aghjunghje una nova dimensione à ogni articulu è face chì u slogan, Una visione pocu cumuna di u Cumunu, sia vera.

Broche

The Sunshine

Broche Caratteristica di questu ghjuvellu hè chì quì utilizava una grande forma di cumplessu di pietra chì hè stabilitu à quadru invisibule (aria). A vista di design di ghjuvelli apre solu e tecnulugia di assemblea di e pietre. A petra hè tinuta da duie attrezzature scrupulevule è una placa sottumessa arruinata da diamanti. Questa placa hè a basa di tutte e broche di struttura chì sustene. S’aipara è a seconda petra. Tutta a cumpusizioni hè stata fatta pussibuli dopu à l'elaborazione di a petra principale.

Dui Seater

Mowraj

Dui Seater U Mowraj hè un biccapellu pensatu per incarnà u spiritu di stili egiziani è gotici. A so forma hè stata derivata da u Nowrag, a versione egiziana di u trineu di trinchera alterata per incarnà u tonu goticu senza compromette a so essenza antediluviana etnica. U disignu hè laccatu neru cù gravure etniche egiziane artigianali in entrambi i bracci è e gammi, è ancu ricche tappezzeria di vellutu accessorizzata cù boltini è anelli di tirò dendu l'aspettu medievale cum'è gotico.

Casa Residenziale

Tempo House

Casa Residenziale Stu Prughjettu hè una rinnuvamentu cumpleta di una casa in stile culuniale in unu di i quartieri più affascinanti di Rio de Janeiro. Situatu nantu à un situ straordinariu, pienu d'arburi è di piante esotici (pianu originale di u paisaghju da u famosu architettu di paisaghju Burle Marx), u scopu principale era di integrà u giardinu esternu cù i spazi interni, apre l'apertura di grandi finestra è porte. A dicurazione hà impurtanti marche italiane è brasiliane, è u so cuncettu hè di tene come tela per chì u cliente (un cullezzione d'arte) possu vede i so pezzi preferiti.

U Kit Di Costruzione Multifunzionale

JIX

U Kit Di Costruzione Multifunzionale JIX hè un kit di costruzione creatu da l'artista visuale è produtore basatu in New York Patrick Martinez. Hè cumpostu di picculi elementi modulari chì sò specificamente cuncipiti per permettenu di raccolte i palla standard di bevande, per creà una larga varietà di custruzzioni. I cunnessi JIX venenu in reticuli piatti chì si separanu facilmente, intersecanu, è bluccatu in locu. Cù JIX pudete custruisce tuttu, da strutture ambiziunose di dimensioni di stanza à sculture intricate di tavulinu, tuttu usendu connettori JIX è fragole per bevande.