Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Bancone Di Strada

Ola

Bancone Di Strada Stu bancu, cuncipitu seguitendu strategie ecunomichevule, porta i mobuli di strada à un novu livellu. Ugualmente in casa in ambienti urbani o naturali, i linii fluidi creanu una varietà di opzioni di sedute in un bancu. I materiali utilizati sò l'aluminiu reciclatu per a basa è l'acciaio per u sediu, sceltu per e so proprietà riciclabule è durevuli; pussedi un finitu luminoso è resistente rivestitu in polvere ideale per l'usu esternu in tutti i tempi. Creatu in a Città di Messico da Daniel Olvera, Hiroshi Ikenaga, Alice Pegman è Karime Tosca.

Faucet

Amphora

Faucet A serie Amphora hè pensata per cunnette u passatu è u futuru è dà una pussibilità di sperimentà e forme di basa è funziunale di l'antichità. Ùn hè micca faciule cum'è oghje per fà rende l'acqui di a nostra fonti di vita quelli ghjorni. A forma inusual di Faucet vene da seculi prima oghje, ma a so cartuccia di risparmiu d'acqua porta dumane. Faucet retro progettatu da fontani di strada di i tempi antichi è porta estetica à i vostri bagni.

Lavabo

Serel Wave

Lavabo U lavabo SEREL Wave piglia u so postu in bagni moderni cù e so linee nominative, soluzioni funziunali è una qualità impressiunante. SEREL Lavabo da onda; mentre cambia a percepzione di u doppiu lavabo attuale cù a so forma di bocca unica, cumprende dinò l'usu di l'adulti è di i zitelli cun a so forma estetica. In più di l'usu cum'è bacinu di i zitelli, furnisce funzione per l'abluzione è a pulizia di i scarpi chì hè adupratu in a cultura Islam. L'approcciu generale in u cuncepimentu di lavabo hè u mudernisimu è u funziunismu. Questa dimarchja afecta u disignu di manera cusì impurtante.

U Salone Di Bagnu

LOTUS

U Salone Di Bagnu Riflessione à i bagni di Fiori di Lotus ... U bagnu di Lotus hè stata implementata inspirendu a forma di e foglie di u fiore di Lotus Zhou Dunyi chì insegna a filusufia di Confucius hà dichjaratu chì "mi piace u fiore di Lotus, postu chì cresce in u fangu è ùn si sprimi mai," in u so discorsu. I fogli di Lotus, sò ripulveri di terra cum'è dichjaratu quì. A struttura di foglia di u fiore di Lotus hè stata imitata in a pruduzzione di a serie

Illuminazione Interna

Jordan Apotheke

Illuminazione Interna Sustennendu l'architettura espressiva di l'internu di a farmacia, i lumerarii funzionali sò insubmuscenti in u so aspettu, atraientu l'attinzioni à u so effettu di a luce invece di a so dimarchja di appiccicazione. I lampadarii per l'illuminazione basica sò sia integrati in luminarii pendenti tracciandu a forma di i mobili o sò muntati à i lati di u soffiu sospettatu, mantendu cusì liberu di u downlights pussibule. Cusì, l'utilizatori ponu focu nantu à a pista di luce guidendu attraversu a farmacia, custituita da piastrelle retroilluminate RGB-LED chì currispondenu à u culore di i contatori retroilluminati di manera dinamica.

Si Tratta Di Un Panellu Appiccatu À Un Muru

SEREL Purity

Si Tratta Di Un Panellu Appiccatu À Un Muru Mentre a toilette di toilette di Purezza entra in a duminazione di transizioni molle, lascia ancu brezi semprici è minimi in l'ambiente. Micca solu affetta u so utilizatore cù a so estetica, ma ancu scontra cù a pulizia è l'innocenza è rispetta a natura. L'approcciu generale in u cuncepimentu di a cuchja di sedia di disgrazia faciule, da mette in serratura i seti di sedie di u mecanismu di chjusione hè u buttone di cuntrollu di funzione per esse inseritu in a parte interna di u set di copertina. I buttoni chì sò messi in cuntattu da l'utilizatore sò posti nantu à e zoni chì sò e più difficiuli di fà brutta, cusì offre un vantaghju supplementu in quantu à l'igiene.