Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Faucets

Electra

Faucets L'elettra chì ùn hà micca una maniglia separata attrae tutti per a so eleganza è l'apparenza intelligente hè decisiva per esse unica per e cucine. Pull down digital sink mixer offre à l'utilizatori una libertà di muvimentu in e cucine mentre offre l'opzioni di dui funzioni di flussu sfarenti. Nantu à l'area di fronte di l'elettra, un pad elettronicu vi dà accessu à tutte e funzioni, sia quandu u spray sia inseritu in u pozzu o in a to manu cù una punta simplice di u to dito chì pudete cuntrullà.

U Spaziu D'exposizione

Ideaing

U Spaziu D'exposizione Questa hè a sala d'esposizione per l'imprese in 2013 Guangzhou Design Week concepita da C&C Design Co., Ltd. U disignu dispone currettamente u spaziu di menu di 91 metri quadrati, chì si mostra da a visualizazione tattile è u projettore interiore. U codice QR visualizatu in a casella luminosa hè i ligami web di l’impresa. Intantu, i cuncettori speranu chì l'apparenza di tuttu l'edificu pò rende a ghjente un sintimu pienu di vitalità, è dunque dimostra a creatività chì a sucietà di disignu pussede, vale à dì, "u spiritu di l'indipendenza, è l'idea di libertà" affermata da elli. .

U Tissu Tactile

Textile Braille

U Tissu Tactile U tessulu industriale jacquard universale hà pensatu cum'è traduttore per i ceci. Stu stigliu pò esse leghje da e persone cun bona vista è hè distinatu per elli per aiutà i cecchi chì cumincianu à perde a vista o avè prublemi di visione; per amparà u sistema braille cun un materiale amichevule è cumunu: tela. Contene l'alfabetu, numeri è segni di puntuazione. Ùn sò aghjustate i culori. Hè un pruduttu in scala grigia cume un principiu di senza percepzioni di luce. Hè un prughjettu cù u significatu suciale è va al di là di i tessili cummirciali.

Faucets

Electra

Faucets Elettra ghjudicata cum'è u rapprisentante di l'usu digitale in u settore di l'armatura combina a tecnulugia cù u disignu per enfatizà i disegni di l'età digitale. I rubinette chì ùn anu micca maniglia separati attrae tutti per a so eleganza è l'apparenza intelligente hè decisu per esse unicu in l'area umita. I buttuni di visualizazione tattile di Electra offrenu l'utilizatori una soluzione più ergonomica. "Eco Mind" di i faucets furnisce l'utente cù a massima efficienza in u salvu. Questa funzione in particulare aghjunghjenu valore à e generazioni future

L'uffiziu

C&C Design Creative Headquarters

L'uffiziu A sede creativa di C&C Design si trova in un attellu post-industriale. A so custruzzione hè stata trasfurmata in una fabbrica di mattoni rossi in l'anni '60. In cunsiderazione di a prutezzione di a situazione attuale è a memoria storica di l'edificiu, u squadra di u designu hà pruvatu à u megliu per evità danni à l'edificiu originale in a dicurazione interiore. Un saccu di abete è bambù sò usati in u disignu interiore. L'apertura è a chjusura, è u cambiamentu di i spazii sò cuncipiti in modu intelligente.I disegni d'illuminazione per e diverse regioni riflettenu atmosfere visive diverse.

Bancone Di Strada

Ola

Bancone Di Strada Stu bancu, cuncipitu seguitendu strategie ecunomichevule, porta i mobuli di strada à un novu livellu. Ugualmente in casa in ambienti urbani o naturali, i linii fluidi creanu una varietà di opzioni di sedute in un bancu. I materiali utilizati sò l'aluminiu reciclatu per a basa è l'acciaio per u sediu, sceltu per e so proprietà riciclabule è durevuli; pussedi un finitu luminoso è resistente rivestitu in polvere ideale per l'usu esternu in tutti i tempi. Creatu in a Città di Messico da Daniel Olvera, Hiroshi Ikenaga, Alice Pegman è Karime Tosca.