Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
E Clinica Di Bellezza Medicale

Chun Shi

E Clinica Di Bellezza Medicale U cuncettu di disignu daretu à stu prughjettu hè "una clinica sfarente di una clinica" è era ispiratu da alcune piccule ma belle galerie d'arte, è i designatori speranu chì sta clinica medica hà temperamentu di una galleria. In questu modu l'invitati ponu sentenu a bellezza elegante è una atmosfera rilassata, micca un ambiente clinicu stressante. Anu aghjuntu un canopy à l'entrata è una piscina di margine infinita. A piscina cunnetta visualmente cù u lagu è riflette l'architettura è a luce di u ghjornu, attraendu ospiti.

Sala D'affari

Rublev

Sala D'affari U disignu di u salone hè ispiratu da u constructivisimu russu, a Torre Tatlin, è a cultura russa. E torrette in forma di unione sò aduprate cum'è oculisti in u salottu, questu per creà diversi spazii in u salottu cum'è un certu tipu di zonazione. Per via di e cupole in forma tonda, u salone hè una zona confortable cù diverse zone per una capacità tutale di 460 posti. A zona hè vista prima cù sfarenti tippi di posti, per manghjà; travagliendu; cunfortu è rilassante. I cupuli di luci tondi situati in u tettu ondulatu hà una luminosità dinamica chì cambia durante u ghjornu.

Casa Residenziale

SV Villa

Casa Residenziale A premessa SV Villa hè di campà in una cità cù i privileggi di a campagna è di u disignu cuntempuraneu. U situ, cù vedute incomparabile à a cità di Barcellona, a Montjuic è u Mari Tarraniu in u sfondate, crea cundizioni di illuminazione insolite. A casa si concentra nantu à i materiali lucali è i metudi di produzzione tradiziunale mantenendu un livellu esteticu assai altu. Hè una casa chì hà sensibilità è rispettu per u so situ

Unità Di L'alloghju

The Square

Unità Di L'alloghju L'idea di cuncepimentu era di studià e relazioni architettoniche trà e diverse forme chì sò cumposti inseme per creà cum'è unità in movimentu. U Prughjettu hè cumpostu di 6 unità, ognuna hè 2 container di trasportu fissati l'una nantu à l'altra furmendu una Massa di Forma L. Queste unità in forma di L sò fissi in pusizioni di sovrapposizione chì creanu Vidi è Solidi per dà a sensazione di muvimentu è di furnisce una luce suffirenziale è una bona ventilazione. ambiente. L'ughjettu principale di cuncepimentu era di creà una casetta per quelli chì passanu a notte in i strati senza casa o rifugiu.

Ristorante Cinese

Ben Ran

Ristorante Cinese Ben Ran hè un ristorante cinese armonicu artisticamente, chì si trova in un Hotel di lusso, Vangohh Eminent, Malesia. U designer applia l'introvertità è a cuncisione di e tecniche di stile orientali per creà un gustu, cultura è anima di u ristorante. Hè un simbulu di chiarezza mentale, abbandunate u prosperu, è uttene u ritornu naturale è simplice à a mente originale. L'internu hè naturale è micca squistatu. Usendu l'anticu cuncettu ancu sincronicità cù u nome di u ristorante Ben Ran, chì significa originale è natura. U ristorante di circa 4088 piedi quadrati.

L'attivazione Energetica Di I Passali

Solar Skywalks

L'attivazione Energetica Di I Passali E metropole di u mondu - cum'è Pechino - anu un gran numaru di chjassi attraversendu arterie di trafficu occupati. Spessu sò pocu attrattivi, chì degradanu l'impressione urbana generale. L'idea di i cuncettori di rivestisce i passaghjoli cù moduli estetichi, di generazione di energia elettrica è di trasfurmà in attrazioni di cità attraversi ùn hè micca solu sustenibile ma crea una diversità sculturale chì diventa un ochju in u paesaghju urbano. E stazioni di carica E-bike o E-bike sottu i passerelli utilizanu l'energia solare direttamente in situ.