Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
U Designu D'interni Di L'hotel

New Beacon

U Designu D'interni Di L'hotel U spaziu hè un cuntainer. U designer infuse elementi d'emozione è spaziu in questu. Cumbinendu cù e caratteristiche di u spaziu Noumenon, u Designer completa a deduzione da l'emozioni in sequenze à traversu l'arrangementu di u percorsu spaziale, è poi furmate una storia completa. L'emozione umana hè naturalmente precipitata è sublimata à traversu l'esperienza. Utiliza tecniche moderne per metafore a cultura di a città antica, è mostra a saviezza estetica per migliaia d'anni. U disignu, cume spettatore, conta lentamente cumu una cità alimenta a vita umana cuntempuranea cù u so cuntestu.

Clinica

Chibanewtown Ladies

Clinica Un elementu impurtante di stu disignu era chì e persone chì ghjunghjenu à l'uspidale eranu rilassate. Cum'è una caratteristica di u spaziu, In più di a sala di infermiera, un counter cum'è a cucina isulana hè creata tantu chì ponu fà u latte per u zitellu in a sala d'attesa. L'area per i zitelli, chì si trova in u centru di u spaziu, hè un simbulu di u spaziu è ponu guardà i zitelli da ogni locu.U divanu pusatu nantu à u muru hà una altezza chì facilita a pusizione di una donna incinta, l'angolo di daretu. hè ajustatu, è a durezza di u cuscinu hè aghjustata per ùn esse troppu dolce.

Ristorante

Jiao Tang

Ristorante U prughjettu hè un ristorante di hotpot, situatu in Chengdu, Cina. L'ispirazione di u disignu hè originata da a cunvivialità armunosa trà l'omu è a natura nantu à Nettunu. U ristorante hè organizatu cù sette temi di disegnu per illustrà storie nantu à Nettunu. I cuncetti di film è televisione, arte, scienza è tecnulugia, cuncepimentu decorativu originale di mobili, lampade, stoviglie, ecc, furnisce una visione immersiva drammatica à i visitatori. U collocamentu di u materiale è u cuntrastu di culore creanu una atmosfera spaziale. L'arte di installazione meccanica hè applicata per rinfurzà a interazione spaziale è l'esperienza di u consumatore.

Lounge

BeantoBar

Lounge Un elementu impurtante di stu cuncepimentu era di mette u piacè nantu à i materiali usati. U materiale principale adupratu era u cedru rossu occidentale, chì hè ancu usatu in u so primu magazinu in Giappone. In modu di dimustrà u materiale, Riki Watanabe hà arricchitu un mudellu di mosaicu cumpilendu pezzi un à unu cum'è un parquet, sfruttendu l'essenza di u materiale di culori irregulari. Malgradu aduprà i stessi materiali, tagliandoli, Riki Watanabe hà sappiutu riesce à varià l'espressioni secondu l'anguli di vista.

Ristorante

Nanjing Fishing Port

Ristorante U prughjettu hè un ristorante cunvertitu cù trè pavimenti in Nanjing, copre circa 2.000 mq. Oltre a ristorazione è e riunioni, a cultura di tè è a cultura di u vinu sò dispunibili. U decoru unisce una viva nova sintenza chinesa da u tettu à a disposizione di petra in u pianu. U tettu hè decoratu cù parentesi è tetti antichi chinesi. Forma l'elementu principale di cuncepimentu in u tettu. Materiali cum'è vernice in legnu, acciaio inossidabile d'oru, è pittura chì significheghja u novu sintimentu chinu sò mischjate per creà un novu spaziu di sentimentu cinese.

Pranzu È Travagliu

Eatime Space

Pranzu È Travagliu Tutti l'omu anu u dirittu di esse ligati cù u tempu è a memoria. A parola Eatime sona à u tempu in cinese. U spaziu Eatime offre lochi per animà a ghjente à manghjà, à travaglià, è à ricurdà in pace. U cuncettu di tempu interagisce cun l'attellu strettamente, chì hà vistu testimunianze di i cambiamenti cù u tempu passa. Nantu à u stilu di l'attellu, u disignu include a struttura di l'industria è l'ambiente cum'è elementi di basi per custruisce spaziu. Eatime rende un omagiu à a forma più pura di u cuncepimentu apprufittendu sottumessu l'elementi chì si prestanu à a dicurazione prima è finita.