Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Residenza Privata

City Point

Residenza Privata U designer hà cercatu ispirazioni da u paisaghju urbanu. A scena di u spaziu urbanu agitatu hè stata cusì «allargata» à u spaziu di vita, caratterizatu u prughjettu da u tema Metropolitanu. I culori scuri sò stati evidenziati da a luce per creà splendidi effetti visuale è atmosfera. Aduttendu mosaicu, dipinti è stampe digitali cù edifici alti, una impressione di una cità muderna hè stata purtata à l'internu. U progettista hà fattu un grande sforzu nantu à a pianificazione spaziale, particularmente focalizata nantu à a funziunalità. U risultatu era una casa elegante è lussuosa chì era abbastanza spaziosa per serve 7 persone.

Atriu

Sberbank Headquarters

Atriu Ufficiu svizzeru d'architettura Evolution Design in partenariatu cù l'architettu russu T + T hà sviluppatu un spaziosu atriu multifunzionale in a nova sede corporativa di Sberbank in Mosca. L'atriu inundatu da u ghjornu alloghju ospita diversi spazii di coworking è un bar caffè, cù a sala di riunione in forma di diamante suspesu chì hè u focu di u cortinu internu. I riflettimenti di u specchiu, a facciata interna acristalata è l'usu di e piante aghjunghjenu u sensu di spaziità è continuità.

U Cuncepimentu Di L'uffiziu

Puls

U Cuncepimentu Di L'uffiziu L'impresa ingegneria tedesca Puls s'hè alluntanata in nuovi locali è utilizatu sta opportunità per a visualizazione è a stimulazione di una nova cultura di cullaburazione in a cumpagnia. U novu designu di l'uffiziu guidanu un cambiamentu culturale, cù e squadre chì riportanu un significativu aumentu di a cumunicazione interna, in particulare trà ricerca è sviluppu è altri dipartimenti. A cumpagnia hà ancu vistu un aumento di e riunioni informali spontanee, cunnisciutu per esse unu di l'indicatori chjave di successu in l'innuvazione di ricerca è di sviluppu.

L'edificiu Residenziale

Flexhouse

L'edificiu Residenziale Flexhouse hè una casa unifamiliare in u Lago di Zurigo in Svizzera. Custruitu nantu à un terrenu triangulare sfida, sprimutu trà a linea ferroviaria è a strada d'accessu lucale, Flexhouse hè u risultatu di superare parechje sfide architettoniche: distanze di frontiere restrittive è volume di edifiziu, forma triangulare di a trama, restrizioni riguardanti vernaculare lucali. L'edificiu risultatu cù i so larghe pareti di vetru è una facciata bianca di forma di cinta hè cusì luminosa è mobile in l'apparenza chì s'assumiglia à un navi futuristicu chì hà navigatu da u lagu è si trova un locu naturale per dock.

6280.ch Coworking Hub

Novex Coworking

6280.ch Coworking Hub Stituitu trà muntagne è lagi in pittoresca Svizzera Centrale, 6280.ch coworking hub hè una risposta à a crescente necessità di spazi di travagliu flessibili è accessibili in i zoni rurale di Svizzera. Offre à i freelance locali è à i picculi imprese un spaziu di travagliu cuntempuraneu cù interni chì tiranu ispirazione da i siti ambienti bucolici è rende un omagiu à u so passatu industriale, abbracciando fermamente a natura di a vita di u XXI seculu.

U Cuncepimentu Di L'uffiziu

Sberbank

U Cuncepimentu Di L'uffiziu A cumplessità di stu prughjettu era di cuncepisce un locu di travagliu agile di dimensioni enormi in un termini di tempu assai limitatu è di mantene e bisogni fisichi è emotivi di l'utenti di l'uffiziu sempre in u core di u disignu. Cù u novu designu di l'uffiziu, Sberbank hà fattu i primi passi versu a mudernizazione di u so cuncettu di locu di travagliu. U novu designu di l'uffiziu permette à i persunali di fà e so funzioni in l'ambiente di travagliu più adattatu è stabilisce una identità architettonica nova per a prima istituzione finanziaria in Russia è l'Europa Orientale.