Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Farmacia

The Cutting Edge

Farmacia The Edge di corte hè una farmacia di dispensazione ligata à u vicinu vicinu Hospital Generale Daiichi in Himeji City, Giappone. In stu tipu di farmacia, u cliente ùn hà micca accessu direttu à i prudutti cum'è in u tippu di u cumerciu; invece i so medicamenti saranu disposti in u cortinu da un farmacista dopu avè prisentatu una prescrizione medica. Stu novu edifiziu hè statu cuncepitu per prumove l'imaghjini di l'uspidale introducendu una maghjina di punta à l'alta tecnulugia in cunfurmità cù una tecnulugia medica avanzata. Risulta in un spaziu biancu minimalistu ma cumpletamente funziunale.

U Ristorante Cinese

Pekin Kaku

U Ristorante Cinese A nova rinnuvazione di u ristorante Pekin-kaku offre una reinterpretazione stilistica di ciò chì puderia esse un ristorante in stile Pechino, rifiutendu u tradiziunale cuncepimentu abbundante tradiziunale in favore di una architettonica più simplista. U tettu presenta un Red-Aurora creatu utilizendu Tende di corda di 80 metri, mentre chì i mura sò trattati in mattoni tradiziunali scuri di Shanghai. Elementi culturali da u millenariu patrimoniu cinese cumprese guerrieri di terracotta, lepre Rossa, è ceramica cinese hè statu evidenziatu in un display minimalisticu chì offre un approcciu cuntrastante à l'elementi decorattivi.

Un Ristorante Giapponese

Moritomi

Un Ristorante Giapponese U trasferimentu di Moritomi, un ristorante chì offre cucina japonesa, accantu à u patrimoniu mundiale Himeji Castle esplora i raporti trà a materialità, a forma è l'interpretazione architettonica tradiziunale. U novu spaziu prova di ripruduce u mudellu di fortificazioni di petra di u castellu in diversi materiali, cumpresi pietre rude è pulite, acciaio rivestitu cù l'ossidu neru, è stuoie di tatami. Un pianu fattu in picculi gravelli cunti di resina rapprisenta a fossa di u castellu. Dui culori, biancu è neru, scorri cum'è l'acqua da fora, è attraversu a porta di ingressu decorata in lattice di lignu, versu a sala di ricezione.

A Residenza Famigliale

Sleeve House

A Residenza Famigliale Questa casa veramente unica hè stata cuncipita da l'architettu è u sapientu Adam Dayem è hà vintu pocu tempu in u cuncorsu American-Architects US Building of the Year. A casa 3-BR / 2,5-bagnu hè situata nantu à i prati aperti, rotulati, in un ambiente chì dà privacy, è ancu viste drammatiche di valle è muntagne. Cum'è enigmaticu cum'è praticu, a struttura hè stata cuncipita diagrammaticamente cum'è dui volumi di maniche intersecanti. A facciata di legnu carbonizatu di manera sustenibile dà à a casa una struttura rossa, resistente, una reinterpretazione cuntempuranea di vecchi stagnoni in a valle di Hudson.

U Spaziu D'arte

Surely

U Spaziu D'arte Questu hè un arte, casuale è cumerciu à tuttu cumminanu inseme in un spaziu. Dapoi l'architettura chì hè una fabbrica di paesi di fila di ganciu di a ropa operata da u paese. L'edifiziu sanu conserva una struttura macchiata di u muru, cum'è una struttura di capa di u spaziu, crea un cuntrastu sfarente cù l'esternu, crea ancu una sperienza di spaziu. Abbandunà una decorazione dura duru, aduprate una dicurazione suave per a mostra chì hà creatu un sintimu rilassante. U cuntrastu trà a creazione è a prima fase hè più flessibile per u sviluppu sustenibile di u spaziu in l'avvene.

U Centru Di Vendita

Shuimolanting

U Centru Di Vendita U stilu cinese di stu casu adopta a petra rossa di u caffè scuru nantu à u mercatu è u biancu di l'illuminazione naturale di a finestra di a terra, formanu un cuntrastu trà a luce è l'ombra, u virtuale è u veru. I griglie virtuali è di legnu in alluminiu, i pezzi di foglia di loto di cobre in u locu scenicu di l'acqua, è l'arte d'installazione di struttura di caratteri chinesi in l'area di restu sò u puntu di u tribunale "orchidea di tinta"; casu. In particulare, l'usu di novi materiali di viruela, in u normale urientale straordinaria, ma ancu arruvinà in modu ingeniosu u costu di a superficia.