Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
U Design Interiore Di E Biblioteche

Veranda on a Roof

U Design Interiore Di E Biblioteche Kalpak Shah di Studio Course hà rializatu u livellu superiore di un appartamentu penthouse in Pune, l'India occidentale, creendu un mix di stanze interni è esterne chì circundanu un giardinu di tetti. U studiu lucale, chì hè ancu basatu in Pune, hà fattu u scopu di trasfurmà u pianu superiore di a casa sottovalutata in una zona simile à a veranda di una casa tradiziunale indiana.

Hotel

Shang Ju

Hotel Cù a bellezza di a natura è a bellezza di l'umanità, definizione di City Resort Hotel, hè chjaru chì hè diffirenti da l'alberghi lucali. Cumbinatu cù a cultura lucale è l'abitudini di vita, aghjunghje eleganza è rima à e camere d'ospiti è furnisce diverse esperienze di vita. U travagliu rilassatu è rigurosu di e vacanze, pienu d'eleganza, vita pulita è suave. Riproduci u statu di mente chì oculta a mente, è lasciate chì l'invitati camminanu in a tranquillità di a cità.

Pensione Interiore Di Pensioni

The MeetNi

Pensione Interiore Di Pensioni In termini di elementi di designu, ùn hè micca pensatu à esse cumplicatu o minimalista. Piglia u culore simplice chinois cum'è a basa, ma usa a pintura texturizata per lascià u spaziu in biancu, chì forma a cuncepzione artistica orientale in ligna cù l'estetica moderna. L'arredamentu di l'umanità muderna è a dicurazione tradiziunale cù storie storiche parenu esse dialogi antichi è muderni chì scorri in u spaziu, cun un incantu anticu.

U Designu D'interni Di L'hotel

New Beacon

U Designu D'interni Di L'hotel U spaziu hè un cuntainer. U designer infuse elementi d'emozione è spaziu in questu. Cumbinendu cù e caratteristiche di u spaziu Noumenon, u Designer completa a deduzione da l'emozioni in sequenze à traversu l'arrangementu di u percorsu spaziale, è poi furmate una storia completa. L'emozione umana hè naturalmente precipitata è sublimata à traversu l'esperienza. Utiliza tecniche moderne per metafore a cultura di a città antica, è mostra a saviezza estetica per migliaia d'anni. U disignu, cume spettatore, conta lentamente cumu una cità alimenta a vita umana cuntempuranea cù u so cuntestu.

Clinica

Chibanewtown Ladies

Clinica Un elementu impurtante di stu disignu era chì e persone chì ghjunghjenu à l'uspidale eranu rilassate. Cum'è una caratteristica di u spaziu, In più di a sala di infermiera, un counter cum'è a cucina isulana hè creata tantu chì ponu fà u latte per u zitellu in a sala d'attesa. L'area per i zitelli, chì si trova in u centru di u spaziu, hè un simbulu di u spaziu è ponu guardà i zitelli da ogni locu.U divanu pusatu nantu à u muru hà una altezza chì facilita a pusizione di una donna incinta, l'angolo di daretu. hè ajustatu, è a durezza di u cuscinu hè aghjustata per ùn esse troppu dolce.

Ristorante

Jiao Tang

Ristorante U prughjettu hè un ristorante di hotpot, situatu in Chengdu, Cina. L'ispirazione di u disignu hè originata da a cunvivialità armunosa trà l'omu è a natura nantu à Nettunu. U ristorante hè organizatu cù sette temi di disegnu per illustrà storie nantu à Nettunu. I cuncetti di film è televisione, arte, scienza è tecnulugia, cuncepimentu decorativu originale di mobili, lampade, stoviglie, ecc, furnisce una visione immersiva drammatica à i visitatori. U collocamentu di u materiale è u cuntrastu di culore creanu una atmosfera spaziale. L'arte di installazione meccanica hè applicata per rinfurzà a interazione spaziale è l'esperienza di u consumatore.