Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Etichette

Propeller

Etichette U propulse hè una cullizzioni di spirti da diverse parti di u mondu, assuciata da u tema di i viaghji aerei è un viaghjatore pilotu cum'è caratteru di marca. E caratteristiche di ogni sorta di bevanda sò esposti à traversu numerose illustrazioni, iscrizioni chì s'assumigliavanu à i badges di l'aviazione è schizzi chì servinu cum'è ricette di cocktail. U cuncepimentu multifacciale hè cumplementatu cù diversi toni di foglia di culore, lacche sfarenti, modelli è goffratura.

Calendariu

17th goo Calendar “12 Pockets 2014”

Calendariu U calendariu promozionale di u situ portale, goo (http://www.goo.ne.jp) hè un calendariu funziunale cù u fogliu per ogni mese trasfurmendu in un sacchettu chì vi permette di mantene e gestite e vostre carte d'affari, note è ricevuti. . U tema hè String Rossu per mustrà u ligame trà goo è i so utilizatori. E duie estremità di a sacchetta sò di fatti tenute da stizzi rossi chì diventanu u puntu culminante di u disignu. Un calendariu in una forma aggradèvule spressiva, hè ghjustu per 2014.

Set Di Tè

Wavy

Set Di Tè Ispirata da a terrazza travertina in natura, Wavy hè un set di tè chì vi purtarà una sperienza di tè unica. I manichi innovativi sò sviluppati per adatta cunfortu in e vostre mani. Nidificendu a tazza cù e to palme, scuprerete chì si sviluppa cum'è un giglio di acqua è vi porta à un mumentu di tranquillità.

I Ghjuvelli

Poseidon

I Ghjuvelli I gioielli chì disignu sprimenu i mo sentimenti. Mi rapprisenta cum'è artista, designer è ancu cum'è persona. U grillu per creà Poseidone era messu in l'ore più scuru di a mo vita quandu mi sentia spavintatu, vulnerabile è in bisognu di prutezzione. Primariamente aghju cuncepitu sta cullizzioni per esse aduprata in autodefensa. Ancu sì chì questa nozione hè sbiadita in tuttu stu prugettu, esiste sempre. Poseidone (u diu di u mare è "Terra-Shaker", di terrimoti in a mitulugia greca) hè a mo prima cullizzioni ufficiale è hè destinatu à e donne forti, destinate à dà à chi porta a sensazione di putere è fiducia.

Etichette

Stumbras Vodka

Etichette Questa collezione di vodka classica di Stumbras rinvivisce l'antiche tradizioni di vodka lituane chì facenu. U disignu face un vechju pruduttu tradiziunale vicinu è rilevanti per u cunsumadore oghje. A buttiglia di vetru verde, data impurtante per a produzzione di vodka lituana, leggende basate nantu à fatti veri, è dettagli piacevuli, interessanti - a forma curvata curretta chì ricorda di e foto antiche, a barra inclinata in u fondu chì cumplementa a cumpusizione simmetrica classica, è i caratteri è i culori chì trasmettenu l'identità di ogni sottomarche - tutti facenu a tradiziunale cullezione di vodka pocu interessante è interessante.

Calendariu

NTT EAST 2014 Calendar “Happy Town”

Calendariu Avemu custruimu cità cù voi. U messagiu chì trasmette NTT East Japan Corporate Sales Promotion hè presentatu in stcalendariu di scrivania. A parte suprana di i fogli di calendariu hè tagliata di l'edificazioni culuriti è i fogli chì si trascinanu formanu una cità felice. Hè un calendariu chì pudete gode di cambià u scenariu di a linea di l'edificazioni ogni mese è vi riempie un sentimentu per stà felice tuttu l'annu attraversu.