Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Giardinu Privatu

Ryad

Giardinu Privatu A sfida consistia in mudernà una vechja casa di campagna è a trasforma in un regnu di pace è tranquillità, cumprendendu cumpletamente e zone di l'architettura è di u paisaghju. A facciata hè stata rinnovata, l'opere civile hè stata fatta in pavimenti è a piscina swimmimg è e parete di mantenimentu sò state custruite, creendu novi forgiature di forgiatura per i archi, mura e fence. Giardinaggiu, irrigazione è u reservoir, in quantu à i lampi, mobili è accessori sò stati cumpletamenti cumpatibili.

Caffè È Ristorante

Roble

Caffè È Ristorante L'idea di u so disignu hè stata presa da a bistecca è i fumatori di i Stati Uniti, è secondu u squadra di ricerca in prima fase, u squadra di ricerca hà decisu d'utilizà legnu è cuir cù culori scuri cum'è u neru è u verde, inseme cù l'oru è a rosa. l'oru hè stata presa cun una luce luminosa calda è ligera. E caratteristiche di u disignu sò 6 grandi lampadine suspende chì custituiscenu di 1200 in acciaio anodizatu fatti in a manu. Cum'è u bancu di 9 metri, chì hè cupartu da un ombrello di 275 centimetri, chì hè custituitu da belli buttigli belli è sfarenti, senza alcunu sustegnu copre a barra di barra.

Ricerca È Sviluppu Architettonicu

Technology Center

Ricerca È Sviluppu Architettonicu U prughjettu architettonicu di u Centru Tecnologicu hà da guidà l'integrazione di l'inseme architettonicu in u paisaghju circundante, un spaziu tranquillu è piacevule. Questa Idea definitiva face l'ensemble un riferimentu umanizatu, destinatu à l'immersione intellettuale necessaria di i ricercatori chì agiscenu in ella, espressa in a so intenzione plastica è constructiva. U cuncepimentu impressiunante è integratu di i tetti in forma cònica è convexa tocca quasi e linee orizzontali accentuate chì definiscenu cusì, e caratteristiche principali di u cumplessu architettonicu.

U Designu Interiore

Gray and Gold

U Designu Interiore U culore grisgiu hè cunsideratu cumpetitu. Ma oghje questu culore hè unu trà i capulavuri in stili cum'è loft, minimalismu è hi-tech. U grisu hè un culore di preferenza per a privacy, qualchì pace è restu. Invita principalmente quelli, chì travaglianu cù e persone o chì sò impegnati in esigenze cognitive, cum'è un culore internu generale. I mura, u tettu, i mobuli, i cortini, è i pavimenti sò grisgi. U tonu è a saturazione di u grisu sò solu sfarenti. L'oru era aghjuntu da dettagli supplementari è accessori. Ci hè accentuatu cù u quadru di stampa.

Casa

Santos

Casa Usendu u legnu cum'è l'elementu constructivu principale, a casa sposta i so dui livelli in sezione, generando un tettu acristalatu per integrà cù u cuntestu è permette a luce naturale per entra. U spaziu à doppia altezza articula sta rilazione trà a pianta bassa, u pianu superiore è u paisaghju. Un tettu metallicu sopra u lucernale vola, pruteggendulu da l'incidenza di u sole uccidentale è riabiliendu formalmente u voluminu, frammentando a visione di l'ambiente naturale. U prugramma hè articulatu cù a localizzazione di usi publichi in a terra di u pianu è usi privati à u pianu superiore.

U Disignu D'interni Cummerciale

KitKat

U Disignu D'interni Cummerciale Rappresenta u cuncettu è a marca generale in modu innovativu attraversu u disignu di a tenda, apposta per u mercatu canadianu è a clientela di Yorkdale. Aduprendu l'esperienza di un pop up precedente è e situazioni internaziunali per innovà è ripensà tutta l'esperienza. Crea un magazinu ultra-funziunale, chì puderia travaglià bè per un trafficu assai altu, un spaziu intricatu.