Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
U Disignu Di L'architettura In Casa

Bienville

U Disignu Di L'architettura In Casa A logistica di sta famiglia di travagliatoghji ci hà bisognu di esse in casa per longu periodi, chì in più di u travagliu è di a scola sò diventati perturbanti per a so benessere. Anu cuminciatu à cuntemplazione, cum'è parechje famiglie, sia una mossa in i periferi, scambià a prossimità di servizii di a cità per un curru più grande per aumentà l'accessu all'apertu era necessariu. Invece di alluntanassi, anu decisu di custruisce una nova casa chì puderia riconsiderà e limitazioni di a vita di a casa interna nantu à un picculu terrenu urbanu. U principiu organizzatore di u prugettu era di creà un accessu più esternu da e spazii cumuni possibili.

Cappella Di Nozze

Cloud of Luster

Cappella Di Nozze The Cloud of Luster hè una cappella di nozze situata à l'internu di una sala di cerimonia di nozze in a cità di Himeji, in Giappone. U disignu prova di traduce u spiritu mudernu di cerimonia di matrimoni in spazio fisicu. A cappella hè tutta bianca, una forma di nuvola avvolta quasi interamente in vetru curvatu aprendu versu u giardinu è u bacinu d'acqua circondu. E colonne sò cumprese in capitale iperboleicu cum'è capi chì li cunghjettenu bè cù u tettu minimalistu. U zoccu di a cappella da u latu di u bacinu hè una curva iperbolica chì permette a struttura sana per apparisce cum'è flottendu sopra l'acqua è accentuate a so ligerezza.

A Farmacia Di U Dispensu

The Cutting Edge

A Farmacia Di U Dispensu The Edge di corte hè una farmacia di dispensazione ligata à u vicinu vicinu Hospital Generale Daiichi in Himeji City, Giappone. In stu tipu di farmacia, u cliente ùn hà micca accessu direttu à i prudutti cum'è in u tippu di u cumerciu; invece i so medicamenti saranu disposti in u cortinu da un farmacista dopu avè prisentatu una prescrizione medica. Stu novu edifiziu hè statu cuncepitu per prumove l'imaghjini di l'uspidale introducendu una maghjina di punta à l'alta tecnulugia in cunfurmità cù una tecnulugia medica avanzata. Risulta in un spaziu biancu minimalistu ma cumpletamente funziunale.

A Tenda Flagship

WADA Sports

A Tenda Flagship Per celebrà u so 30 aniversariu, WADA Sports hè alluntanatu in una sede di a sede è a nave di punta. L'internu di a buttrega hà una struttura metallica elittica gigantesca chì sustene l'edificiu. Sutta a struttura elittica, i prudutti in a raqueta sò allinati in un apparechju apposta. I racoletti sò disposti in serie è sò faciuli fà da piglià una à una. Per sopra, a forma elittica hè usata com'è mostra di varii racolti vintage è moderni preziosi raccolti da tuttu u paese è trasfurmendu l'internu di a buttrega in un museu di a raqueta.

L'uffiziu

The Duplicated Edge

L'uffiziu L'Arria Duplicata hè un disignu per a Scuola Preparatoria Satellite Toshin in Kawanishi, Giappone. A Scola vulia una nova accolta, cunsultazione è spazi di cunferenze in una stanza stretta di 110 mq cù un tettu bassu. Stu disignu prupone un spaziu aperto marcatu da una forte ricezione triangulare è u cuntrattu d'infurmazioni chì dividi u spaziu in entità funziunali. U bancone hè cupartu da una foglia metallica bianca ascendente gradualmente. Questa cumminazione hè duplicata da specchi à u muru di u giardinu è pannelli d'aluminiu riflettenti nantu à u tettu allarganu u spaziu in dimensioni più larghe.

Sala Di Spettaculu

Origami Ark

Sala Di Spettaculu L'Arigami Origami o Sun Show Leather Pavilion hè una vitrina per a fabbricazione di cuir Sansho in Himeji, Giappone. A sfida era di creà un spaziu capace di dimustrà più di 3000 prudutti in una zona assai limitata, è di fà cunnosce u cliente una grande varietà di prudutti mentre visita u showroom. L'Arcata Origami usa 83 piccole unità di 1.5x1.5x2 m3 unite inseme di manera irregulare per creà un grande labirinto tridimensionale è furnisce u visitatore è una sperienza simile à esplorazione di una palestra in giungla.