Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Casa Residenziale

Tei

Casa Residenziale U fattu chì una vita còmode dopu a ritirata chì face a maiò parte di i locali in a collina hè realizatu da un disignu stabile in una manera solita era assai apprezzatu. Per intake un ambiente riccu. Ma sta volta ùn hè micca architettura di villa ma abitazione persunale. Allora prima avemu principiatu à fà struttura basata in quessa hè capace di passà a vita solitu cunfortu senza irragionevule annantu à tuttu u pianu.

I Spazii Cumuni Interni

Highpark Suites

I Spazii Cumuni Interni Zoni cumuni Highpark Suites exploranu l'integrazione perfetta di stili di vita Gen-Y urbani cù vita verde, cummerciale, divertimentu è cumunità. Da lobbys cù fattore wow, ghjusti di u celu sculturale, sale di funzioni, e sale di riunione funky, queste zone di amenità sò pensate per i residenti per aduprà cum'è un allargamentu di e so case. Ispirata da una vita interna senza saldatura all'apertu, flessibilità, mumenti interattivi, è una paleta di culori è texture urbane, MIL Design hà imbuttatu i cunfini per creà una comunità unica, sostenibile, olistica, induve ogni spaziu hà in mente i residenti è l'ambiente tropicale.

Libreria, Shopping Mall

Jiuwu Culture City , Shenyang

Libreria, Shopping Mall Jato Design hà incaricatu di trasfurmà una libreria tradiziunale in un spaziu dinamicu, multi-usu - per esse micca solu un centru cummerciale ma ancu un centru culturale per eventi inspirati in libri è assai più. L'aspettu di u centru hè u spaziu "eroe" induve i visitori si muvianu in un ambiente più bonu di legnu tonificatu megliurà cù disinni drammatici. I capicucchini cum'è linterna si piddanu da u tettu mentre chì i scalini serve com'è spazii cumunali chì incuraghjenu i visitatori à stende è à leghje mentre si sentenu nantu à i scalini.

U Designu D'interni Di L'hotel

Stories Container

U Designu D'interni Di L'hotel U containeru porta carichi à lochi. L'hotel prupone lochi di riposu per i viaghjatori. Un locu di riposu in transizione hè ciò chì anu in cumunu. Hè per quessa chì utilizate "u containeru" cum'è u cuncettu di hotel. L'hotel ùn hè micca solu un locu di reste, ma ancu un spaziu cù personalità. Ogni stanza hà a so propria espressione è persunalità. Dunque creà ottu suite diverse cum'è seguitate: Indulge, Evolve, WabiSabi, Shine Flower, Pantone, Fantasy, Viaghju è Ballerina. A Casa Stable ùn hè micca solu un locu di riposu, ma ancu una stazione di fornimentu per u vostru spiritu.

L 'interni Di L'uffiziu

Yuli Design Studio

L 'interni Di L'uffiziu Ci hè sempre troppu cartuni messi in direzzione verticale, horizontale è laterale in strade chì bloqueghjanu a vera situazione architettonica. Questu urge à cunsiderà cumu redefinisce i cartelli di segnu per migliurà è aghjurnà l'effetti purtati da tali articuli decorattivi esterni. U puntu di designu interiore hè di decompone u layout precedente. L'illuminazione naturale hè introdotta. Un loft hè custruitu da spaziu elevatu. Induve e scale sò state alterate. Alterendu induve i scalini eranu i tempi di movimenti verticali. Questa crea una nova pussibilità fora di limiti antichi.

Salone Di Capelli

Taipei Eros

Salone Di Capelli U salone di capelli hè basatu nantu à a geometria di i culori neri, bianchi è grisici. I gesti di u tagliu di i capelli sò tradutti in a messa in massa di l'entità sculture. U mutivu triangulare forma i cubi funziunali è i piani da u tettu à u pianu attraversu l'azzioni di piling, cut, è cucire. E barre di luci incrustate in e linee di divisione cuntribuiscenu à numerosi cinturini d'illuminazione, servendu cum'è illuminazione supplementare mentre risolve a cundizione di u tettu abbassatu. Si stendenu è miranu cù a riflessione di u grande specchiu, chjuttendu liberamente trà i piani è a tridimensionale.