Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
6280.ch Coworking Hub

Novex Coworking

6280.ch Coworking Hub Stituitu trà muntagne è lagi in pittoresca Svizzera Centrale, 6280.ch coworking hub hè una risposta à a crescente necessità di spazi di travagliu flessibili è accessibili in i zoni rurale di Svizzera. Offre à i freelance locali è à i picculi imprese un spaziu di travagliu cuntempuraneu cù interni chì tiranu ispirazione da i siti ambienti bucolici è rende un omagiu à u so passatu industriale, abbracciando fermamente a natura di a vita di u XXI seculu.

U Cuncepimentu Di L'uffiziu

Sberbank

U Cuncepimentu Di L'uffiziu A cumplessità di stu prughjettu era di cuncepisce un locu di travagliu agile di dimensioni enormi in un termini di tempu assai limitatu è di mantene e bisogni fisichi è emotivi di l'utenti di l'uffiziu sempre in u core di u disignu. Cù u novu designu di l'uffiziu, Sberbank hà fattu i primi passi versu a mudernizazione di u so cuncettu di locu di travagliu. U novu designu di l'uffiziu permette à i persunali di fà e so funzioni in l'ambiente di travagliu più adattatu è stabilisce una identità architettonica nova per a prima istituzione finanziaria in Russia è l'Europa Orientale.

L'uffiziu

HB Reavis London

L'uffiziu Cuncepitu secondu u Standard IWBI Building Standard, a sede di HB Reavis UK hè destinata à prumove un travagliu basatu in prughjetti, chì incuraghjenu a scumpare di silo dipartimentali è facenu u travagliu in diverse squadre più semplici è accessibili. Dopu à u Standard di Edificiu WELL, u disignu di u travagliu hè ancu di scopu di risolve i prublemi di salute assuciati cù l'uffizii muderni, cum'è a mancanza di mobilità, l'illuminazione cattiva, a qualità d'aire pobra, l'opzioni alimentari limitate è u stress.

Casa Di Vacanze

Chapel on the Hill

Casa Di Vacanze Dopu avè statu abbandunatu per più di 40 anni, una capanna Metodista dilapidata in u nordu di l'Inghilterra hè stata trasfurmata in una casa di vacanze self-catering per 7 persone. L'architetti anu conservatu e caratteristiche originali - l'alte vetrate gotiche è a sala principale di a congregazione - trasformendu a cappella in un spaziu armoniu è còmode inundatu di luce di ghjornu. Stu palazzu di u 19u seculu si trova in una campagna inglese inglese rurale chì offre panoramiche da e muntagne rotulanti è di a bella campagna.

L'uffiziu

Blossom

L'uffiziu Ancu s'è un spaziu d'uffiziu, usa una combinazione grassa di diversi materiali, è a struttura verde di piantazione dà un sensu di pruspettiva durante u ghjornu. U designer solu furnisce spaziu, è a vitalità di u spaziu dipende sempre da u pruprietariu, aduprendu u putere di a natura è u stilu unicu di u designer! L'uffiziu ùn hè più una funzione sola, u disignu hè più diversificatu, è serà usatu in un spaziu largu è aperto per creà diverse pussibilità trà e persone è l'ambiente.

L'uffiziu

Dunyue

L'uffiziu Durante u processu di conversazione, i cuncettori permettenu di cuncepisce micca solu a divisione spaziale di l'internu ma una cunnessione di a cità / spaziu / persone inseme, in modu chì l'ambiente è u spaziu di pocu livellu ùn anu micca cunflittu in a cità, u ghjornu hè un Facciata ammucciata in carrughju, notte. Dopu diventa una luminaria di vetru in una cità.