Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Ghjoculi Poli, Ghjoculi Mobili Di Legno

Tumbler" Contentment "

Ghjoculi Poli, Ghjoculi Mobili Di Legno Cumu avè un arcubalenu? Cume abbrazzà un ventu d'estiu? Mi sò sempre toccu da cose sottumette è mi sentu assai cuntentu è felice. Cume guardà è cumu posede? Sufficiente hè bè cum'è una festa. Mi piacerebbe di cunfurmà diverse sferenti materiali in una manera simplice è divertente. Permette à i zitelli di ghjucà cun elli per ricunnosce u mondu fisicu, stimulà a so imaginazione è aiutalli à capiscenu u so ambiente circundante.

Scarpe Di Lussu

Conspiracy - Sandal shaped jewels-

Scarpe Di Lussu A linea di "gioielli sandali / in forma" di Gianluca Tamburini, chjamata Conspiracy, hè stata fundata in 2010. I scarpi di conspirazione combinanu senza sforzu a tecnulugia è l'estetica. I tacchi è u sole sò fatti di materiali cum'è alluminiu ligeru è titaniu, chì sò colati in forme sculture. A siluette di i scarpi hè tandu evidenziata da semi / pietre preziose è altre belli abbellimenti. L'alta tecnulugia è i materiali d'avanguardia formanu una scultura muderna, avendu a forma di una sandalia, ma induve u toccu è l'esperienza di l'artighjani italiani qualificati sò sempre visibili.

A Culla, Sedie A Dente

Dimdim

A Culla, Sedie A Dente Lisse Van Cauwenberge hà creatu questa di una soluzione multifunzionale speziale chì serve di balancà è ancu di cullave quandu duie sedie Dimdim sò unite. Ogni sedia di u balance hè fattu di legnu cù sustegnu d'acciaio è finitu in una vernice di noce. E duie sedie ponu esse muntate l'una cù l'altru cù l'aiutu di duie pinze ammucciate sottu u sediu per furmà una culla per u zitellu.

A Broche

"Emerald" - Project Asia Metamorphosis

A Broche U caratteru è a forma esterna di un sughjettu permettenu di cambià un novu disignu di un ornamentu. In a natura vivace un periodu cambia à l'altru. A primavera segue l'invernu è a mattina vene dopu à a notte. U culori cambienu ancu di l'ambiente. Stu principiu di rimpiazzamentu, l'alternanza di l'imàgine hè purtatu avanti in l'ornamenti di a "Metamorfosi Asiatica", a cullezzione induve duie stati differenti, duie immagini senza restrizioni riflesse in un unicu oggettu. Elementi mobili di a custruzzione permettenu di cambià u caratteru è l'aspettu di l'ornamentu.

Collezione Di Maquillaje

Kjaer Weis

Collezione Di Maquillaje U disignu di a linea cosmetica Kjaer Weis distilla i fundamenti di u maquillu di e donne in i so trè settori essenziali d'applicazione: labbra, masticazioni è occhi. Avemu cuncepitu i compacti in forma di riflettendu e caratteristiche da esse aduprate per rinfurzà: slim è longu per e labbre, grande è quadratu per i gomi, picculi è tondi per l'ochji. Tangibile, i compacchi girendu si apre cù un muvimentu laterale innovativu, spaventendu cum'è l'ale di una farfalla. Completamente ricaricabili, sti cumpatti sò cunzervati apposta cà riciclati.

Orologio Analogicu

Kaari

Orologio Analogicu Stu disignu hè basatu annantu à un mecanismu analogicu standar 24h (a meza ora di a manu). Stu disignu hè furnitu di duie tagliole in forma di arcu. À traversu elli, l’ora di infurimentu è di e minute minute ponu vedà. L'ora ore (discu) hè divisu in dui segmenti di culori sfarenti chì, rotendu, indicanu u tempu AM o PM secondu u culore chì cumencia à esse visibile. A manu di u minutu hè visibile à traversu l'arc di raghju più grande è determina quale slot di minuti currisponde à i marcati di 0-30 minuti (situati à u raghju internu di l'arcu) è u slot di 30-60 minuti (situatu à u raghju esterno).