Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
U Trituratore Di Carta

HandiShred

U Trituratore Di Carta HandiShred hè una trituradora manuale portable chì ùn vole micca una fonte di energia esterna. Hè pensatu chjucu è ordinatu per pudè mette in u vostru scrivania, dentro un cassetto o una valigetta chì pò accede facilmente è sfughjà u vostru documentu impurtante in ogni locu in ogni locu. Questa strumenta utile funziona bè per shred ogni documentu o uttinutu per assicurà chì a privacy privata, cunfidenziale è ogni infurmazione persunale hè mantinuta sicura in ogni momentu.

Tabella D'interazione

paintable

Tabella D'interazione Paintable hè un tavulinu multifunzione per tutti, puderia esse un tavulinu ordinariu, un tavulinu di disegnu, o un strumentu musicale. Pudete aduprà diverse culori per pitturà nantu à a superficia di u tavulinu per creà musica cù i vostri amichi o famiglie, è a superficie trasfererà u disegnu per diventà melodia da sensori di culore. Ci hè dui modi di disegnu, disegnu creativo è disegnu di nota di musica, i zitelli puderanu disegnà qualcosa chì volenu creà musica à l'azzu o utilizanu a regula chì dissenu per riempimentu di u culore nantu à una pusizione specifica per fà rima di a scuola materna.

Tavola, Trestle, Plinth

Trifold

Tavola, Trestle, Plinth A forma di Trifold hè infurmata da una cumminazione di superfici triangulari è una sequenza plegante unica. Ha un disegnu minimalistu ma cumplessu è scultore, da ogni angulu di vista revela una cumpusizioni unica. U disignu pò esse scalatu per adattà à vari scopi senza compromette a so integrità strutturale. U Trifold hè una mostra di metudi di fabricazione digitale è l'usu di e tecnulugia di fabricazione novi cum'è a robotica. U prucessu di produzzione hè statu sviluppatu in cullaburazione cù una sucietà di fabricazione robotica specializata in plegazione di metalli cù robot 6-assi.

Gioielli-Orecchiali

Eclipse Hoop Earrings

Gioielli-Orecchiali Ci hè un fenomenu chì arresta continuamente u nostru cumpurtamentu, chì ci ferma morti in e nostre tracce. U fenomenu astrologicu di un eclipse solare hà intrigatatu e persone da i primi tempi di l'umanità. Da u scuru oscuru di u celu è sbucciatu da u Solu hà scattatu una larga ombra di teme, suspettu è maravigliate l'imaginazioni A natura stupente di eclissi solari lascia una stonda per noi tutti. L'arcu di eclipse di diamante d'oru 18K biancu hè statu inspiratu da l'eclissi di solari 2012. U disignu prova di catturà a natura misteriosa è a bellezza di u sole è a luna.

Mobili Organici È Scultura

pattern of tree

Mobili Organici È Scultura Una proposizione di partizione chì utilizanu inefficace parti di conifere; vale à dì a parte slender di a mità superiore di u troncu è a parte in forma irregulare di e radiche. Aghju attentu à l'anelli organici annuali. I trasfurmazioni organichi di u partitu anu creatu un ritmu còmode in un spaziu inorganicu. Cù i prudutti nati da stu ciculu di materiale, direzzione spaziale organica diventa una pussibilità per u cunsumadore. Inoltre, l'unicità di ogni pruduttu li dà un valore assai più altu.