Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Esibizione Roadhow

Boom

Esibizione Roadhow Questu hè un prughjettu di cuncepimentu di mostra per una strada di marca di moda in moda in Cina. U tema di sta strada illustra u putenziale di a ghjuventù per stilizzà a so propria maghjina, è simbulizeghja u rumore splusivu chì sta strada si face in publicu. A forma Zigzag hè stata aduprata cum'è l'elementu visuale principale, ma cù cunfigurazioni sfarenti quandu applicata in a cabine in diverse cità. A struttura di e cabine di mostra era tutta "kit di parte" prefabbricata in fabbrica è stallata in situ. Alcune parti ponu esse reutilizate o cunfigurate per fà un novu disignu di cabine per a prossima tappa di a strada.

A Scuperta Di U Disegnu Graficu

The Graphic Design in Media Conception

A Scuperta Di U Disegnu Graficu Stu libru hè nantu à u disegnu graficu; furnisce esplicitu, l'aspettu dettagliatu di a struttura di cuncepimentu cum'è prucessu chì hè adupratu per cumunicà cun l'audienza cù e diverse culture à traversu i metudi di cuncepimentu include u significatu di u disignu graficu cum'è un rolu, Procezziunamentu di designu cum'è tecniche, Design di branding cum'è cuntestu di mercatu, Design Packaging with modelli preparati è cuntene opere da creatività altamente imaginativa, chì sò usati per indicà i principii di u disignu.

Uffiziu Di Vendita

Chongqing Mountain and City Sales Office

Uffiziu Di Vendita "Mountain" hè u tema principale di questa uffiziu di vendita, chì hè ispiratu da u fondo geograficu di Chongqing. U mudellu di marmi grisgi in u pianu hè furmendu in forma triangulare; è ci sò tanti anguli strani è tagliani nantu à i muri di e caratteristiche è i contatori di ricezione in forma irregulare, per dimustrà u cuncettu di "muntagna". Inoltre, i scalini chì cunghjuntanu i piani sò pensati à esse un passaghju per a grotta. Intantu, i lampi di LED sò appiccicati da u tettu, imitendu a scena di piove in valle è presentanu una sensazione naturale, per riduce tutta l'impressione.

Grafica Per A Casa Di Vacanze

SAKÀ

Grafica Per A Casa Di Vacanze U studio PRIM PRIM hà creatu l'identità visuale per a SAKÀ, chì include: nome è logotipu, grafica per ogni stanza (design di simboli, mudelli di carta da parati, disegni per murale, appiccicule per cuscini, etc.), creazione di siti web, carte postale, insigne, carte di nome è inviti Ogni stanza in casa d'ospiti SAKÀ presenta una legenda diversa associata cù Druskininkai (una cità di resort in Lituania a casa si trova in) è u circondu. Ogni stanza hà u so simbulu cum'è una parolla chjave da a legenda. Queste icone appariscenu in gràfiche interni è altri oggetti chì formanu a so identità visuale.

Tappetu

Folded Tones

Tappetu I tapetti sò inerenti piani, u scopu era di cuntestà stu fattu simplice. L'illusione di tridimensionalità hè ottenuta cù solu trè culori. A varietà di toni è a prufundità di u tappetu hè dipende da a larghezza è a densità di strisce, piuttostu da una larga paleta di culori chì pò purtà cun un spaziu particulari, permettendu dunque un usu flexible. Da sopra o luntanu, a catifa s'assumiglia à una foglia plegata. Tuttavia, mentre stavu assittatu o stendu chjinatu, l'illusione di e pieghe ùn pò micca esse perceptibile. Chistu porta à l'usu di e linee ripetitive simplici chì ponu esse guditi cum'è un mudellu astrattu vicinu.

U Vestitu

Nyx's Arc

U Vestitu Quandu a luce penetra à traversu i finestri cù un fine fine, pruduverà un livellu d'illuminazione estetica, illuminazione per portà e persone in a stanza quandu u misteriosu è tranquillu a mente, cum'è u Nyx cun misteriosu è silenzioso, l'usu di tessuti laminati è tortu à stantà tale interpretazione di bellezza.