Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Lettu Di Ghjattu

Catzz

Lettu Di Ghjattu Quandu si cuncepì u lettu di ghjattu Catzz, l'ispirazione hè stata tracciata da i bisogni di i misgi è di i patroni, è anu bisognu di unisce funzione, simplicità è bellezza. Mentre osservanu i misgi, e so caratteristiche geometriche uniche anu inspiratu a forma pulita è ricunniscibile. Alcuni schemi comportamentali caratteristici (per esempiu u muvimentu di l'arechja) sò stati incorporati in l'esperienza di l'usu di u misgiu. Inoltre, tenendu in mente i pruprietari, u scopu era di creà un pezzu di mobili ch'elli pudessinu persunalizà è affissà fieru. Inoltre, era impurtante assicurà una facilità di manutenzione. Tuttu ciò chì permette a cuncezzione elegante, geometrica è a struttura modulare.

U Club Di Divertimentu

Central Yosemite

U Club Di Divertimentu Riturnate à a simplicità di a vita, u sole attraversu a finestra a luce è l'ombra si incrocianu. Per riflette megliu u sapore naturale in u spaziu generale, fate un pienu usu di u cuncepimentu di tronchi, simplici è eleganti, cunfortu umanisticu, stressate l'atmosfera spaziale artistica. Tonu di incantu orientale, cù un umore spaziale unicu. Questa hè un'altra espressione di l'internu, hè naturale, pura, variabile.

L'imballaggio Di Tè Seccu

SARISTI

L'imballaggio Di Tè Seccu U cuncepimentu hè un contenitore cilindru cù culori vibranti. L'utilizazione innovativa è illuminante di culori è forme crea un cuncepimentu armuniosu chì riflette l'infusioni di erbe di SARISTI. Ciò chì distingue u nostru cuncepimentu hè a nostra capacità di dà un toccu mudernu à l'imballu di tè seccu. L'animali aduprati in l'imballu rapprisentanu emozioni è cundizioni chì e persone spessu sperimentanu. Per esempiu, l'acelli Flamingo rapprisentanu l'amore, l'orsu Panda rappresenta a relaxazione.

L'imballaggio Di L'oliu D'aliva

Ionia

L'imballaggio Di L'oliu D'aliva Cum'è l'antichi Grechi usavanu dipinge è cuncepì ogni anfora à l'oliu d'oliva (cuntainer) per separatamente, anu decisu di fà la oghje! Anu rinvivitu è appiicatu st'arte è tradizione antica, in una pruduzzione muderna cuntempuranea induve ognuna di e 2000 buttiglie produtte anu mudelli diversi. Ogni buttiglia hè cuncepita individualmente. Hè un cuncepimentu lineare unicu, ispiratu da antichi mudelli grechi cù un toccu mudernu chì celebra un patrimoniu d'oliu d'oliva vintage. Ùn hè micca un circulu viziosu; hè una linea creativa in sviluppu direttu. Ogni linea di produzione crea 2000 disegni diversi.

A Marca

1869 Principe Real

A Marca 1869 Principe Real hè un Bed and Breakfast situatu in u locu più trendy di Lisbona - Principe Real. Madonna hà appena compru una casa in questu quartieru. Stu B & B hè situatu in un vechju palazzu di u 1869, mantenendu l'anticu fascinu mischjatu à l'interni cuntempuranei, dendu un aspettu è un sensu di lussu. Questa marca hè stata necessaria per incorporà questi valori in u so logu è l'applicazioni di marca per riflettà a filosofia di questu alloghju unicu. Risulta in un logò chì mischia una fonte classica, ricurdendu i vechji numeri di porte, cù tipografia muderna è un dettagliu di un icona di lettu stilizatu in a L di Real.

Residenza

Panorama Villa

Residenza In allusione à a struttura di un tipicu paese Mani, u cuncettu hè cuncipitu cum'è una seria di frammenti di petra individuali chì giranu intornu à l'atrium, l'entrata è i spazii di vita. I volumi grossi di a residenza aprenu un dialogu cù u so circondu naturale, mentre u ritmu di e so aperture assicura a privacy o invita in vista panoramica di l'orizonte, custruendu una sperienza diretta di narrazioni successive è diverse. A Villa hè situata in Navarino Residences, una cullizzioni di ville di lussu per pruprietà privata in u core di a località di Navarino Dunes.