Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Centru Di Vendita

Xi’an Legend Chanba Willow Shores

Centru Di Vendita U cuncepimentu unisce u populu di u nordeste cù a dolcezza è a grazia di u Sud per lascià a vita piena di inclusivi. U cuncepimentu intelligente è a disposizione compatta estendenu l'architettura interiore. U designer usa abilità di cuncepimentu semplici è internaziunali cù elementi puri è materiali semplici, chì rendenu u spaziu naturale, tranquillu è unicu. U cuncepimentu hè un centru di vendita cù 600 metri quadrati, hà per scopu di cuncepisce un mudernu centru di vendita di vucazione orientale, rende u core di u residente tranquillu è scarta via u rumore di fora. Mantene lentu è gode di a vita di bellezza.

Centru Di Vendita

Yango Poly Kuliang Hill

Centru Di Vendita Stu cuncepimentu hà per scopu di esplorà cume purtà una sperienza dilicata di a vita idilliaca suburbana, chì spinge a ghjente à perseguite una bona vita è porta a ghjente à andà versu l'abitazione puetica orientale. U designer utilizza una abilità di cuncepimentu mudernu è simplice cù materiali naturali è piani. Fighjendu nantu à u spiritu è trascurendu a forma, u cuncepimentu mischja l'elementi di u paisaghju Zen è a cultura di u tè, i sentimenti amorosi di i pescatori, u ombrello di carta à oliu. Attraversu a gestione di i dettagli, equilibra a funzione è l'estetica è rende a vita artistica.

Villa

Tranquil Dwelling

Villa U cuncepimentu utilizza tecniche di cuncepimentu di equilibriu formale cum'è aixs per trasmette a cuncezzione artistica orientale. Adopra elementi di bambù, orchidea, fiore di prugna è paisaghju. U schermu simplice hè furmatu da l'estensione di a forma di bambù deducendu a forma concreta è si ferma induve duverebbe piantà. U layout di u salottu è di a sala da manghjà in su è in giù definiscenu u limitu di spaziu è incarnanu a prospettiva orientale spaziale chì hè scarsa è patchwork. In ghjiru à u tema di campà simpliciamente è viaghjà à a leggerezza, E linee in muvimentu sò chjare, hè una nova prova per l'ambiente di abitazione di e persone.

A Marca Di Salone Di Bellezza

Silk Royalty

A Marca Di Salone Di Bellezza L'ubbiettivu di u prucessu di marca hè di piazzà a marca in a categuria di alta gamma dendu un sguardu è una sensazione di adattazione à e tendenze mundiali in trucco è cura di a pelle. Elegante in u so internu è l'esternu, offre à i clienti una fuga di lussu per ritirassi in autocura lascendu rinuvatu. A cumunicazione cù successu di l'esperienza à i consumatori hè stata integrata in u prucessu di cuncepimentu. Dunque, Alharir Salon hè statu sviluppatu, esprimendu feminità, elementi visivi, culori opulenti è trame cun attenzione à i dettagli fini per aghjunghje più fiducia è cunfortu.

U Mulinu Di Cucina Intelligente

FinaMill

U Mulinu Di Cucina Intelligente FinaMill hè un putente mulinu di cucina cù baccelli di spezie intercambiabili è ricaricabili. FinaMill hè u modu faciule per elevà a cucina cù u sapore audace di spezie appena macinate. Basta à riempie i baccelli riutilizabili cù spezie o erbe secche, appiccate un baccellu in locu, è macinate a quantità esatta di spezia chì avete bisognu cù una pressione di un buttone. Scambia i baccelli di e spezie cù solu pochi clic è teni a cucina. Hè l'unica macinatura per tutte e vostre spezie.

L'appartamentu

Nishisando Terrace

L'appartamentu Stu condominiu cumpostu da 4 case à trè piani di vulume più bassu è chì si trova nantu à u situ vicinu à u centru di a cità. U reticciu di cedru chì circonda fora di u bastimentu prutegge a privacy è evitendu di limità a degradazione di u corpu di a custruzzione per via di a luce diretta di u sole. Ancu cù u pianu quadratu simplice, a custruzzione 3D in spirale fatta cunghjuntendu giardinu privatu di livellu diversu, ogni stanza è a sala di scala portanu per alimentà u massimu di u vulume di questu edifiziu. U cambiamentu di facciata di i pannelli di cedru è di e prupurzioni cuntrullate ponu permette à questu edifiziu di cuntinuà à esse urganicu è mischjassi cun mutazione momentanea in a cità.