Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
U Spaziu D'arte

Surely

U Spaziu D'arte Questu hè un arte, casuale è cumerciu à tuttu cumminanu inseme in un spaziu. Dapoi l'architettura chì hè una fabbrica di paesi di fila di ganciu di a ropa operata da u paese. L'edifiziu sanu conserva una struttura macchiata di u muru, cum'è una struttura di capa di u spaziu, crea un cuntrastu sfarente cù l'esternu, crea ancu una sperienza di spaziu. Abbandunà una decorazione dura duru, aduprate una dicurazione suave per a mostra chì hà creatu un sintimu rilassante. U cuntrastu trà a creazione è a prima fase hè più flessibile per u sviluppu sustenibile di u spaziu in l'avvene.

U Centru Di Vendita

Shuimolanting

U Centru Di Vendita U stilu cinese di stu casu adopta a petra rossa di u caffè scuru nantu à u mercatu è u biancu di l'illuminazione naturale di a finestra di a terra, formanu un cuntrastu trà a luce è l'ombra, u virtuale è u veru. I griglie virtuali è di legnu in alluminiu, i pezzi di foglia di loto di cobre in u locu scenicu di l'acqua, è l'arte d'installazione di struttura di caratteri chinesi in l'area di restu sò u puntu di u tribunale "orchidea di tinta"; casu. In particulare, l'usu di novi materiali di viruela, in u normale urientale straordinaria, ma ancu arruvinà in modu ingeniosu u costu di a superficia.

Showroom Di Bagni

Agape

Showroom Di Bagni Per diferencià da u spaziu di mostra ordinariu, definemu stu spaziu cum'è un fondo chì pò accentuà a bellezza di a commodità. Per sta definizione, vulemu creà una tappa di u tempu chì a commodità pò brillà spontaneamente. Ancu creemu un assi di tempu per mustrà ogni pruduttu chì mostrava in questu spaziu hè statu fattu da tempu diversu.

Scola Internaziunale

Gearing

Scola Internaziunale A forma di cercolu cuncettuale di a Scola Internaziunale di Debrecen simbulizeghja a prutezzione, l'unità è a cumunità. E funzioni sfarente sembranu ingranaggi cunnessi, pavelloni in una corda disposti nantu à un arcu. A frammentazione di u spaziu crea una varietà di zoni cumunità trà e classi. L'esperienza di spaziu rumanzu è a prisenza constante di a natura aiutanu à i studienti in u pensamentu creattivu è manifestanu e so idee. I chjassi chì portanu à i giardini educativi fora di u locu è a furesta completanu u cuncettu di u cercolu creendu una transizione passiunante trà l'ambiente custruitu è naturali.

Residenza Privata

House L019

Residenza Privata In tutta a casa hè stata aduprata un cuncettu materiale è culore simplice ma sofisticatu. Muri bianchi, pavimenti di legnu in legnu è calcariu lucali per bagni è camini. U dettagliu currettamente creatu crea una atmosfera di lussu sensitivu. Visti esplicitamente cumposti determina u spaziu di vivere liberu flottante in forma di L.

L'uffiziu

Studio Atelier11

L'uffiziu L'edifiziu si basa in un "triangulu" cù a maghjina visuale più forte di a forma geometrica originale. Sè fighjate da un locu altu, puderete vede un totale di cinque trianguli sfarenti A combinazione di trianguli di sfarente dimensioni significa chì "umane" è "natura" ghjucanu un rolu cum'è un locu induve si trovanu.