Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Casa Divertente Per I Zitelli

Fun house

Casa Divertente Per I Zitelli Stu cuncepimentu di l'edificiu hè per i zitelli per amparà è ghjucà, chì hè una casa totalmente Fun da un super babbu. Disegnatore unisce materiali sani è forme di sicurezza per fà un spaziu meraviglioso è interessante. Hanu pruvatu à fà una casa di ghjocu còmode è calda di i zitelli, è anu pruvatu à intensificà a relazione parenti-figliolu. U cliente hà dichjaratu à u designer di ghjunghje 3 obiettivi, chì eranu: (1) materiali naturali è di sicurità, (2) rende i zitelli è i genitori felici è (3) abbastanza spaziu di almacenamento. Disegnatore hà truvatu un metudu simplice è chjaru per uttene u scopu, chì hè a casa, u principiu di u spaziu di i zitelli.

Casa Interiore

Spirit concentration

Casa Interiore Chì ghjè un spaziu per una casa? Disegnatore crede chì u disignu vene da i bisogni di u pruprietariu, righjunghjendu l'anima à u spaziu. Per quessa, u designer hà navigatu u so scopu di spaziu da a bella coppia. I dui di u pruprietariu amanu i materiali è a suluzione di designu relative cù a cultura giapponese. Per ripresentà i ricordi trà e so menti, anu decisu d'utilizà diverse texture di legnu per creà una casa di l'anima. In cunsequenza, anu cumpostu 3 obiettivi di cunsensu di sta casa ideale, chì eranu (1) atmosfera tranquilla, (2) spazi publichi flessibili è affascinanti, è (3) spazi privati còmodi è invisibili.

Casa Per Ricordi

Memory Transmitting

Casa Per Ricordi Sta casa porta l'imàgine di a casa da travi di lignu è a pila fugliata di brique bianchi. U luminu và da i spazi di brique biancu intornu à a casa, creendu un ambiente speciale per u cliente. U progettista usa parechji metudi per risolve e limitazioni di stu edifiziu per i climatizzatori è i spazi di almacenamento. Inoltre, mischjà i materiali cù a memoria di u cliente è prisenta una estetica calda è elegante attraversu a struttura, chì cunnetta u stilu unicu di sta casa.

Casa Interiore

Seamless Blank

Casa Interiore Questa hè una casa per presentà u modu di vita unicu di a hostess, chì hè un designer di casa grafica è una casa di l'imprenditori. U creatore presenta materiali naturali per illustrà e preferenze di l'hostess è priservà e zoni in biancu per pienà e cose di u membru di a famiglia. A cucina hè u centru di a casa, speciale cuncepitu una vista circundante per a hostess è assicuratevi chì i genitori puderanu vede in ogni locu. A casa equipata cù pavimenti senza saldatura di granitu biancu, pittura minerale italiana, vetru trasparente è u revestimentu di polvere bianca per revelà l'eleganti dettagli di i materiali.

Casa Interiore

Warm loft

Casa Interiore Una casa di stile industriale cù materiali caldi. Sta casa prepara parechje funzioni per i clienti per prumove e qualità di vita. U cuncettore hà pruvatu à cunnette i tubi à ogni spaziu è combina i tubi di legnu, azzaru è ENT per illustrà a storia di a vita di i clienti. No listessu cù u stile industriale ordinariu, sta casa entria solu uni pochi culori è prepara assai spazii di almacenamiento.

Spugliatore

Sopron Basket

Spugliatore Sopron Basket hè una squadra di basket di e donne prufessiunale basata in Sopron, Ungheria. Siccomu sò una di e squadre ungherese di più successu cù 12 cuppe di campionatu naziunale è ottenendu u second postu in l'Euroliga, a direzzione di u club hà decisu d'investisce in un novu complexu di vestiarii per avè una facilità piuttostu prestigiosa à u nome di u club, adattendu à i bisogni di u ghjucatore. megliu, motivà è prumove a so unità.