Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Casa Privata

Bbq Area

Casa Privata U prughjettu di a zona di barbecue hè un spaziu chì permette di coccia fora è riunificà a famiglia. In Chili, a zona di barbecue hè generalmente situata luntanu da a casa in ogni modu in stu prughjettu face parte di a casa chì unisce cù u giardinu per via di grandi finestri plegabili luminosi chì permettenu a magia di u spaziu di giardinu per andà à a casa. I quattru spazi, natura, piscina, pranzu è cucina sò uniti in un disignu unicu.

U Design Di L'architettura Di Facciata

Cecilip

U Design Di L'architettura Di Facciata U disignu di l'envelope di Cecilip hè cunformatu da una superposizione d'elementi orizontali chì permette di ottene a forma organica chì distingue u voluminu di l'edificiu. Ogni modulu hè cumpostu di sezzioni di linee inscritte in u raghju di a curvatura chì deve esse furmata. I pezzi utilizonu profili rettangulari di alluminiu anodizatu d'argentu di 10 cm di larghezza è 2 mm di grossu è sò stati posti nantu à un pannellu compositu d'aluminiu. Doppu chì u modulu hè statu assemblatu, a parte anteriore hè stata rivestita cù un acciaio inox di calibre 22.

Tenda

Ilumel

Tenda Dopu quasi quattru decennii di storia, a tenda Ilumel hè una di e più grande e prestige imprese di a Repubblica Dominicana in u mercatu di mobili, d'illuminazione è di decorazione. L’intervenzione più recente risponde à a necessità di una espansione di e aree di mostra è a definizione di un percorsu più pulitu è articulatu chì permette d’apprezzà a varietà di cullizzioni dispunibili.

U Disegnu Di Stallazione Artistica

Hand down the Tale of the HEIKE

U Disegnu Di Stallazione Artistica Disegnu di scena tridimensionale aduprendu u spaziu di scena. Scuprimemu per a nova danza giapponese, è questu hè un disegnu di l'arte di scena chì hà fattu l'idea di a forma ideale di a danza giapponese Contemporanea. A u cuntrariu di l'arte tradiziunale in scena bidimensionale di ballu giapponese, cuncepimentu tridimensionale chì apprufittate di tuttu u spaziu di scena.

A Rinnuvazione Di Hotel

Renovated Fisherman's House

A Rinnuvazione Di Hotel L'hotel SIXX si trova in u paese di Houhai in a Baia Haitang in Sanya. U mari di u sudu di a Cina hè à 10 metri di fronte à l'albergo, è u Houhai hè ben cunnisciutu cum'è u paradisu di u surfer in Chine. L'architettu hà trasfurmatu l'édificiu originale di trè piani, chì serve per una famiglia di pescatori lucali dapoi anni, in un hotel resort di tema surfing, rinfurzendu l'antica struttura è rinnovando u spaziu internu.

A Residenza Di Weekend

Cliff House

A Residenza Di Weekend Questa hè una cabina di pesca cù una vista di a muntagna, nantu à a riva di u Fiume Celeste ('Tenkawa' in Giapponese). Realizatu in cimentu armatu, a forma hè un tubu simplice, sei metri longu. L'estremità di a strada di u tubu hè contrapesata è ancorata profonda in a terra, cusì chì si stende orizontalmente da u bancu è stà chjosu annantu à l'acqua. U disignu hè simplice, l'internu hè spazioso, è u ponte di a riva è aperto à u celu, a muntagna è u fiumu. Custruitu sottu u livellu di a strada, solu u tettu di a cabina hè visibile, da a strada, in modu chì a custruzzione ùn blocca a vista.