Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Macchina Espresso

Lavazza Tiny

Macchina Espresso Una piccula macchina espressa amichevuli chì porta a vostra autentica esperienza italiana di caffè à a vostra casa. U disignu hè alegremente Mediterraneu - cumpostu di blocchi formali basi - festighjanu i culori è applicà a lingua di designu di Lavazza in a superficia è in dettagliu. A cunchiglia principale hè fatta da un pezzu è hà una superficie suave ma currettamente cuntrullata. A cresta cintrali aghjunghjenu struttura visuale è u mudellu frontale ripete u tema orizontale spessu prisente nant'à i prudutti Lavazza.

U Sofa

Gloria

U Sofa U disignu ùn hè micca solu una forma esterna, ma hè ancu una ricerca nantu à a struttura interna, l'ergonomia è l'essenza di un ughjettu. In questu casu a forma hè un cumpunente assai forte, è hè u tagliu datu à u pruduttu chì li dà a so particularità. U vantaghju di Gloria hà a forza di persunalizà 100%, aghjunghjendu elementi diffirenti, materiali è finiture. A grande peculiarità sò tutti l'elementi supplementi chì ponu aghjunghje cù i magneti in a struttura, dendu à u pruduttu cintunarii di forme sfarenti.

Vaso Di Vetru

Jungle

Vaso Di Vetru Ispirata da a natura, a premessa di a cullizzioni di vetru di a Jungle hè di creà oggetti chì guadagnanu u so valore da a qualità, u cuncepimentu è u materiale. E forme simplici riflettenu a serenità di u mediu, mentre chì sò in pesu è forti à u stessu tempu. U vasu hè annullatu a bocca è cunfurmatu à a manu, firmatu è numeratu. U ritmu di u prucessu di fabricazione di u vetru assicura chì ogni oggettu in a Collezione Jungle hà un ghjocu di culore unicu chì imita u muvimentu di l'onda.

U Vase

Rainforest

U Vase I vasi Rainforest sò un mischju di furmati 3D furmati è tradiziunali tecniche scandinave di vapore. I pezzi a forma di a manu anu un vetru estremamente spessore cù splasioni di culore senza pisu. A cullizzioni studiomade hè ispirata da i cuntrasti di a natura, è cumu crea armunia.

Illuminazione

Thorn

Illuminazione Cridendu chì hè pussibule cultivà è differenziate e forme organiche in a natura senza disturbà a so struttura è l'espressione per coincidenze, è chì l'omu hà una affinità instintiva per e forme naturali, Yılmaz Dogan hà dettu chì, mentre cuncepì Thorn, vulia riflettà a crescita cù forme chì emula a natura senza alcuna limitazione di dimensione in illuminazione. Thorn, chì hè una fonte d'ispirazione per un ramu naturale di Thorn; cresce in una struttura aleatoria è si forma naturali, risponde à esigenze sfarente è ùn hà micca limitu di dimensione cum'è un bonu disignu d'illuminazione.

Tavulinu

Patchwork

Tavulinu Yılmaz Dogan, chì hà principiatu cù l'idea chì diversi materiali industriali puderanu esse aduprati inseme nant'à un tavulinu di tavulinu, hà dettu chì hà cuncepitu una flessibilità in u vostru desk chì pudete fà mudificazioni per adattassi à e diverse tendenzi in ogni mumentu. Cù u so designu cumpletamente rompente, Patchwork hè un disignu dinamicu chì pò adattà facilmente à spazii sferenti cum'è pranzi è riunioni.