Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
U Vase

Rainforest

U Vase I vasi Rainforest sò un mischju di furmati 3D furmati è tradiziunali tecniche scandinave di vapore. I pezzi a forma di a manu anu un vetru estremamente spessore cù splasioni di culore senza pisu. A cullizzioni studiomade hè ispirata da i cuntrasti di a natura, è cumu crea armunia.

Illuminazione

Thorn

Illuminazione Cridendu chì hè pussibule cultivà è differenziate e forme organiche in a natura senza disturbà a so struttura è l'espressione per coincidenze, è chì l'omu hà una affinità instintiva per e forme naturali, Yılmaz Dogan hà dettu chì, mentre cuncepì Thorn, vulia riflettà a crescita cù forme chì emula a natura senza alcuna limitazione di dimensione in illuminazione. Thorn, chì hè una fonte d'ispirazione per un ramu naturale di Thorn; cresce in una struttura aleatoria è si forma naturali, risponde à esigenze sfarente è ùn hà micca limitu di dimensione cum'è un bonu disignu d'illuminazione.

Tavulinu

Patchwork

Tavulinu Yılmaz Dogan, chì hà principiatu cù l'idea chì diversi materiali industriali puderanu esse aduprati inseme nant'à un tavulinu di tavulinu, hà dettu chì hà cuncepitu una flessibilità in u vostru desk chì pudete fà mudificazioni per adattassi à e diverse tendenzi in ogni mumentu. Cù u so designu cumpletamente rompente, Patchwork hè un disignu dinamicu chì pò adattà facilmente à spazii sferenti cum'è pranzi è riunioni.

Instalazione Di Purificazione D'acqua

Waterfall Towers

Instalazione Di Purificazione D'acqua L'edificiu trascende u locu postu chì riformula un situ artificiale chì diventa parti di un ambiente naturale unificatu. U limitu trà a cità è a natura hè definitu è intensificatu da a presenza di a presa. Ogni forma raporta un'altra, riflettendu i sistemi di ordine d'ordine simbiotici di a natura. Più particularmente in u cuncettu specificu, a fusione di u paisaghju è di l'architettura succede cù l'usu di u flussu d'acqua cum'è un elementu funziunale è dopu un urganizazione.

U Tavulinu

Ripple

U Tavulinu I tavulini media chì abitualmente sò fatti in u mità di i spazi è causanu difficultà cù i prublemi di avvicinamentu. Per quessa, e tavule di serviziu sò usati per apre questa lacuna. Per risolviri stu prublema, Yılmaz Dogan hà riunitu dui funzioni in u disignu di Ripple è hà sviluppatu un disignu di produttu dinamicu chì pò esse un postu mediu è una tavola di serviziu, chì viaghja cun un bracciu asimmetricu è si move in distanza. Questa muzione dinamica coincideva cù e linee di designu fluidu di Ripple chì riflettenu da a natura cù a variabilità di una gota è l'onda furmate da quella gota.

Yacht

Portofino Fly 35

Yacht U Portofino Fly 35, pienu di luce naturale da grandi finestri situati in a sala, ancu in cabine. I so dimensioni offrenu un sentimentu di spaziu senza precedente per una barca di questa dimensione. In tuttu l'internu, a paleta di culori hè calda è naturale, cun l'scelta di cumpusizioni d'ecquilibriu di culori è materiali, facendu l'ambienti in e are moderne è còmode, seguendu e tendenze internaziunali di l'internu.