Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
U Robot D’Assistenza

Spoutnic

U Robot D’Assistenza Spoutnic hè un robot di sustegnu cuncepitu per educà galline à stà in i so box. E galline s'incalzanu annantu à u so avvicinamentu è tornanu à u nidu. Nurmalamenti, u criatore hà da circà tutti i so edifici ogni ora o ancu una meza ora à u piccu di a posta, per impedisce à a ghjallina di mette e so ova in terra. U picculu robot Spoutnic autònomu passa facilmente sottu a catene di fornitura è pò circulà in tuttu l'edificiu. A so bateria cuntene u ghjornu è recarga in una notte. Libera i allevatori da un compitu fastidioso è longu, chì permette un rendimentu megliu è limitendu u nùmeru d'ova scomposti.

A Chitarra Multifunzionale

Black Hole

A Chitarra Multifunzionale U pirtusu neru hè una chitarra multi-funziunale basata nantu à u rock duru è in musica di metallu. A forma di corpu dà à i chitarra i sentimenti di cunfortu. Hè equipatu di una visualizazione di cristalli liquidi à u fretboard per generà effetti visuali è programmi di apprendimentu. Segni Braille daretu à u collu di a chitarra, ponu aiutà e persone ceche o chì anu una visione bassa à ghjucà a chitarra.

Stufa Di Gas Portable

Herbet

Stufa Di Gas Portable Herbet Hè una stufa di gas portable, Hè a tecnulugia chì permette cundizioni ottimali è copre tutti i bisogni di cucina standard. A stufa hè custituita da cumpunenti d'acciaio tagliati di laser è pussede un mecanismu apertu è chjusu chì pò esse chjusu in pusizione aperta per impedisce e rotture durante l'usu. U so miccanisimu apertu è vicinu permette una facile purtata, manipulazione è magazzinu.

Sideboard

Arca

Sideboard Arca hè un monolitu intrappulatu in una reta, un pettu chì flotta adoravule cù u so cuntenutu. U cuntainer mdf laccatu, chjusu in una rete ideale fatta di quercia solida, hè dotatu di trè cacciatori di estrazione totali chì ponu esse organizzati sicondu diverse esigenze. A rossa robusta solida di quercia hè stata mudellata per allughjà i piatti di vetru termoformatu, per ottene una forma organica chì simula un specchiu d'acqua. L'armadiu sanu hè basatu nantu à un supportu di metacrilato trasparente per enfatizà u flottante ideale.

U Containeru

Goccia

U Containeru Goccia hè un cuntainer chì decora a casa cù forme soffane è luci bianchi caldi. Hè u modernu focu domesticu, u puntu di scontru per una felice ora cù l'amichi in u giardinu o a tavola di caffè per leghje un libru in u salottu. Hè un inseme di cuntenituri ceramichi adattati per cuntene a manta calda d'invernu, in quantu di a staghjunali o di una buttiglia fresca d'estate immersa in u ghiaccio. I cuntenituri pendevanu da u tettu cù una corda è ponu esse posizionati à l'altezza desiderata. Sò dispunibuli in 3 taglie, u più grande di u quale pò esse cumpletu cù una cima solida di quercia.

Tavulinu

Chiglia

Tavulinu Chiglia hè un tavulinu sculturale chì e forme ricurdanu quelli di una barca, ma ancu rappresentanu u core di tuttu u prugettu. U cuncettu hè statu studiatu in virtù di un sviluppu modulare partendu da u mudellu di basa prupostu quì. A linearità di u fasciu di culomba cumminata cù a pussibilità di i vertebri si scorre liberamente à ellu, guarantisci l'stabilità di a tavola, permettenu di sviluppà in lunghezza. Queste caratteristiche facenu facilmente persunalizabile per l'ambiente di destinazione. Serà abbastanza per aumentà u numeru di vertebra è a durata di u fasciu per ottene e dimensioni desiderate.