Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Ceramica

inci

Ceramica Un spechju di Eleganza; Inci riflette a bellezza di una perla cù opzioni neru è biancu è hè a scelta bona per quelli chì vulianu riflette a nobiltà è l'eleganza à i spazi. I linii Inci sò pruduciuti in dimensioni di 30 x 80 cm è portanu a classità bianca è nera à i spazii viventi. Produttu cù l'impresa di stampa digitale, un cuncepimentu tridimensionale.

U Programatore Di Tachografu

Optimo

U Programatore Di Tachografu Optimo hè un pruduttu touch screen in terra aperta per a prugrammazione è a calibrazione di tutti i tachigrafi digitali adattati à i veiculi cummirciali. Cuncintrendu nantu à a velocità è a facilità di utilizazione, Optimo combina a cumunicazione wireless, i dati d'applicazione di u produttu è una mansa di cunnessione di sensori sferenti in un dispositivu portable per aduprà in cabina di veiculu è atelier. Disegnatu per una ergonomia ottima è un posizionamentu flexible, a so interfaccia di u travagliu è l'hardware innovativu miglioranu dramaticamente l'esperienza di l'utilizatore è piglianu a programazione di tachografu in u futuru.

L'oliu D'oliva Organicu

Epsilon

L'oliu D'oliva Organicu L'oliu d'oliva Epsilon hè un pruduttu d'edizione limitata da l'alivi d'alivi organici. U prucessu di produczione tutale hè fattu a manu, aduprendu i metudi tradiziunali è l'oliu d'oliva hè imbottigliatu senza filtri. Avemu cuncepitu stu pacchettu vulè assicurà chì i cumpunenti sensibili di u pruduttu altamente nutritivu saranu ricivuti da u cunsumadore da u mulinu senza alcuna alterazione. Emu adupratu a buttiglia Quadrotta prutetta da un involucinu, attaccatu da coghju è misu in una casella di legno fatta, sigillata cù cera di sigillante. Cusì i cunsumatori sapianu chì u pruduttu ghjunse direttamente da u mulinu senza alcuna intervenzione.

U Sistema Di Purificazione D'acqua Di Laboratori

Purelab Chorus

U Sistema Di Purificazione D'acqua Di Laboratori Purulab Chorus hè u primu sistema di purificazione modulare d'acqua cuncepitu per adattà à e bisogni individuale di u laboratoriu è di u spaziu. Fornisce tutti i gradi di acqua purificata, furnisce una soluzione scalabile, flexible è persunalizata. Elementi modulari ponu esse distribuiti in tuttu u laboratoriu o cunnessi l'altri in un furmatu di torre unica, minimizendu a impronta di u sistema. I cuntrolli Haptic offrenu un flussu di dispensazione altamente cuntrullabile, mentre un halo di luce indica u statu di Chorus. A nova tecnulugia face Chorus u sistema più avanzatu dispunibule, riducendu l'impattu ambientale è u costu di gestione.

Sistema Di Cuntrollu Di I Navi

GE’s New Bridge Suite

Sistema Di Cuntrollu Di I Navi U sistema di cuntrollu modulare di nave GE hè pensatu per adattà à navi grandi è ligeri, chì furnisce un cuntrollu intuittivu è risposte visuale chjaru. A nova tecnulugia di pusizionamentu, i sistemi di cuntrollu di u mutore è i dispositi di monitoraghju permettenu di manuvre precisamente i navi in spazi ristretti, mentre chì diminuite a tensione di l'operatore in quantu i cuntrolli manuale cumplessi sò rimpiazzati cù a nova tecnulugia touch screen. Una schermu regulabile reduce riflessioni è ottimizza l'ergonomia. Tutte e console anu maniche integrate di grip per l'usi in mari aspri.