Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Illuminazione Interna

Jordan Apotheke

Illuminazione Interna Sustennendu l'architettura espressiva di l'internu di a farmacia, i lumerarii funzionali sò insubmuscenti in u so aspettu, atraientu l'attinzioni à u so effettu di a luce invece di a so dimarchja di appiccicazione. I lampadarii per l'illuminazione basica sò sia integrati in luminarii pendenti tracciandu a forma di i mobili o sò muntati à i lati di u soffiu sospettatu, mantendu cusì liberu di u downlights pussibule. Cusì, l'utilizatori ponu focu nantu à a pista di luce guidendu attraversu a farmacia, custituita da piastrelle retroilluminate RGB-LED chì currispondenu à u culore di i contatori retroilluminati di manera dinamica.

Si Tratta Di Un Panellu Appiccatu À Un Muru

SEREL Purity

Si Tratta Di Un Panellu Appiccatu À Un Muru Mentre a toilette di toilette di Purezza entra in a duminazione di transizioni molle, lascia ancu brezi semprici è minimi in l'ambiente. Micca solu affetta u so utilizatore cù a so estetica, ma ancu scontra cù a pulizia è l'innocenza è rispetta a natura. L'approcciu generale in u cuncepimentu di a cuchja di sedia di disgrazia faciule, da mette in serratura i seti di sedie di u mecanismu di chjusione hè u buttone di cuntrollu di funzione per esse inseritu in a parte interna di u set di copertina. I buttoni chì sò messi in cuntattu da l'utilizatore sò posti nantu à e zoni chì sò e più difficiuli di fà brutta, cusì offre un vantaghju supplementu in quantu à l'igiene.

U Salone Di Bagnu

FRACTURE

U Salone Di Bagnu Stile unicu di ceramica sanitaria, design notevili di linee di vetro fracture Comment Deconstructivism ... Fracture Disintegrazione di l'integrità di i cumpunenti di a struttura, i ghjochi nantu à e superfici, per fà elementi di design geometricu cum'è esterni di i prudutti è move u stile deconstructivista basatu annantu à serie cum'è un esempiu di a Fracture Bien hà scontru una di e serie più notevuli.

Armadiu Cena

Baan

Armadiu Cena "baan" hè un tipu d'armadiu chì hè stata apposta per u scopu di l'usu di cena. Hè l'aspettu unicu è a forza hè narrativa chì hè in relazione cù funzione. Ci hè parechji caratteristiche distinti di i sistemi di cabinet. E diverse funzioni è e caratteristiche di l'armadiu chì sò siparate da a storia cum'è l'inserzione di e Cuttaghjoli è a Cassa di tissuti sò rapprisentati da focu è camine. In più, i vetri di vinu sò rapprisentati da u lampadine è u piattinu hè simbulizatu da a scala. Ci hè quattru cumpunenti principali di casa per quale idee narrative.

Spettaculi

Mykita Mylon, Basky

Spettaculi A cullizzioni MYKITA MYLON hè fatta di un materiale ligere di poliammide cù una adattabilità individuale eccezziunale. Stu materiale speziale hè creatu capa per strata grazie à a tecnica Laser Sintering Lettivu (SLS). Introducendu a tradiziunale forma di spettaculu panto tondu è oval-round chì era in moda in l'anni 1930, u mudellu BASKY aghjusta un novu visu à sta collezione di spettaculi chì hè stata inizialmente cuncipita per l'usu in u sport.

U Libru

Brazilian Cliches

U Libru "Clichés brasiliani" era cumpostu utilizendu stampi da un anticu catalogu di clichés tipografichi brasiliani. Ma a ragione per u so titulu ùn hè micca solu per i clichés utilizati per a cumpusizioni di e so illustrazioni. À u turnu di ogni pagina, truvamu altre tippi di clichés brasiliani: storichi, cum'è l'arrivata di i purtughesi, a catechisazione di indiani nativi, cicli ecunomichi di caffè è d'oru ... cumprese cliché brasiliani contemporanei, pieni di ingannazioni di trafficu, debiti, condomini chjusi è alienazione - Ritrattu in una narrativa visuale cuntempuranea irreverente.