Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Bicicletta Elettrica

ICON E-Flyer

Bicicletta Elettrica ICON è Vintage Electric cullabburavanu à cuncepisce sta bicicletta elettrica intemporal. Cuncepitu è custruitu in California in pocu voluminu, l'ICON E-Flyer combina con design vintage cù funziunalità moderna, per creà una soluzione di trasportu persunale distinta è capace. I caratteristiche includenu un intervallu di 35 milla, una velocità massima 22 MPH (35 MPH in modu di corsa!), È un tempu di carica di duie ore. Connettore USB esternu è puntu di cunnessione di carica, frenatura regenerativa, è cumpunenti di a più alta qualità in tuttu. www.iconelectricbike.com

Calendariu

calendar 2013 “Town”

Calendariu A Cità hè un kit di carta per artigiani con parti che ponu esse riuniti liberamente in un calendariu. Uniscite edifizii in diverse forme è amassi piacè di creà a vostra cità assai. Vita cun Disegnu: I disigni di qualità anu u putere di mudificà u spaziu è trasfurmà a mente di i so utilizatori. Offrenu cunfortu di vede, di mantene è d'utilizà. Sò imbughjate di ligerezza è un elementu di sorpresa, spaziu arricchimentu. I nostri prudutti originali sò pensati cun u cuncettu di "Vita cun u Disignu".

Fighjate

Ring Watch

Fighjate U Ring Watch riprisenta a simplificazione massima di un orologio tradiziunale attraversu a so eliminazione di numeri è mani in favore di i dui anelli. Stu disegnu minimalista furnisce un look simplice è simplice chì si marita perfettamente cù l'estetica interessante di l'orologio. A curona di a firma sempre furnisce un mezzu efficau per cambià l'ora mentre a so pantalla di e-ink oculta mostra i bandi di culore vivaci cù una definizione eccezziunale, ultimamente mantenendu un aspettu analogicu, mentre chì furnisce ancu una vita più larga di a batteria.

Bancu Urbanu

Eternity

Bancu Urbanu Un bancu di dui sedi fattu di pietra liquida. Duie unità robuste offrenu una sperimentazione di sedute còmode è abbracciate in u stessu tempu, curanu di a stabilità di u sistema. I terminazioni di u bancu sò posizionati in tale manera chì neutralizeghja u più pocu muvimentu. Hè un bancu chì rispetta a infrastruttura esistente di un ambiente urbanu. Una installazione faciule in situ hè introdutta. Anchorage ùn puntu più, solu abbandunate è scurdate. Attenzione, l'Eternità hè vicinu. oh iè.

U Disignu Di Mostra

Multimedia exhibition Lsx20

U Disignu Di Mostra Una mostra multimediale hè stata dedicata à u 20u anniversariu di a reintroduzione di i latti di munita naziunale. U scopu di a mostra era di mette in contu u quadru di a trinità in a quale era basatu u prugettu artisticu, à dì, banconi è muniti, l'autori - 40 artisti lettoni in scena di vari generi creativi - è e so opere. U cuncettu di l'esposizione hè originatu da u grafite o u piombu chì hè l'assi centrale di un lapis, un strumentu cumunu per artisti. A struttura di grafite serve com'è l'elementu di designu centrale di a mostra.

Calendariu

calendar 2013 “Module”

Calendariu U Modulu hè un calendariu uttellu di trè mesi cù pezzi individuali chì ponu esse cumminati cum'è trè moduli di pilatura in forma di cubu per chì puderete assemblà li liberamente à a vostra comodità. Vita cun Disegnu: I disigni di qualità anu u putere di mudificà u spaziu è trasfurmà a mente di i so utilizatori. Offrenu cunfortu di vede, di mantene è d'utilizà. Sò imbughjate di ligerezza è un elementu di sorpresa, spaziu arricchimentu. I nostri prudutti originali sò pensati cun u cuncettu di "Vita cun u Disignu".