Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Ghjuvelli Adattabili

Gravity

Ghjuvelli Adattabili Mentre in u 21u Seculu, l'usu di tecnulugia altu cuntempuraniu, di novi materiali o di forme estreme novi hè spessu una bisogna di fà innovazioni, a Gravità prova u oppostu. A gravità hè una cullizzioni di ghjuvelli adattabili chì utilizanu solu u filu, una tecnica assai antica, è a gravità, una risorsa inesgotabile. A cullizzioni hè cumposta da un gran numaru d'argentu o d'oru, cù diversi disegni. È ognunu pò esse assuciatu cù perle o petri fili è colganti. A racolta becames cusì una infinità di ghjuvelli differenti.

A Cullizzioni

The Hostess

A Cullizzioni A cullezione di Daria Zhiliaeva hè circa feminità è masculinità, forza è fragilità. L'ispirazione di a cullizzioni vene da un vechju conte di fata di a literatura russa. L'hostessa di a Muntagna di Copre hè un patronu magicu di i minatori da un vechju conte di fata russo. In questa cullezione pudete vede u bellissimu matrimoniu di e linee dritte, cum'è inspiratu da l'uniforme di i minatori, è i volumi grazziosi di u vestitu naziunale russu. Membri di l'equipa: Daria Zhiliaeva (designer), Anastasiia Zhiliaeva (assistente di u designer), Ekaterina Anzylova (fotografu)

A Borsa, A Borsa Di Sera

Tango Pouch

A Borsa, A Borsa Di Sera U Tango Pouch hè un saccu eccezziunale cun un disignu veramente innovatore. Hè un articulu wearable purtatu da u manicu-polso chì vi permette di avè e mani libere. Dentru hè abbastanza spaziu è a custruzzione di chjude di u magnete plegante dà una apertura faciule è facili inaspettata. U Pouch hè fattu cù un cuoio di pelle di cera di mollu liscia per un toccu incredibbilmente piacevule di u manicu è un inseme laterale puffy, in cuntrastu intenzionalmente cù u corpu principale più custruitu fattu di a chjamata pelle.

Stemma Chì Pò Esse Convertibile

Eco Furs

Stemma Chì Pò Esse Convertibile A stemma chì pò esse 7-in-1 hè ispirata da e donne occupate di carriera chì optanu per un armariu di ogni ghjornu unicu, ecologicu è funziunale. In questu u tessile anticu ma di novu trendy, cuir a mano Randina Rug Randina hè riinterpretatu in modu mudernu, chì dà risultati in vestiti di lana attrezzati cum'è furori in quantu à u so prestazione. A diferenza hè in dettagliu è amichezza animale è ambiente. Nantu à l'anni l'Eco Furs sò stati pruvati à sfarenti climi europei invernali chì anu aiutatu à sviluppà e qualità di stu mantellu è l'altri pezzi recenti in perfezione.

A Ropa

Bamboo lattice

A Ropa In Vietnam, vedemu a tecnica di lattice di bambù in parechji prudutti cum'è barche, mobili, gabbie di pollo, lanterne ... U lattice di bambù hè forte, pocu costu è faciule da fà. A mo visione hè di creà una moda vestita di resort chì hè eccitante è grazia, sofisticata è affascinante. Aghju appiicatu stu dettagliu di lattice di bambù à alcune di e mo moda cunvertisce a lattice regule dura è dura in materiale soffice. I mo disegni combinanu a tradizione cù a forma muderna, a durezza di u mudellu di lattice è a dulcezza di a sabbia di i tessuti fini. U mo focu hè nantu à a forma è i dettagli, purtendu charme è feminità à u purtatore.

Anellu Di Diamante

The Great Goddess Isida

Anellu Di Diamante Isida hè un anellu d'oru di 14K chì scorri nantu à u to ditte per creà un aspettu incantevule. A facciata di l'anellu Isida hè adornata cù elementi unichi cum'è diamanti, ametiste, citrine, tsavorite, topazi è cumplementati cù oru biancu è giallu. Ogni pezzu hà u so propiu materiale specificatu, chì a facenu unica di una. Inoltre, a facciata plana di vetru nantu à e gemme in fette riflette diverse raghji di luce in diversi ambienti, aghjunghjendu un caratteru esclusivu à l'anellu.