Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
U Pendant

Eternal Union

U Pendant L'Unione Eterna di Olga Yatskaer, un storicu prufessiunale chì hà decisu di seguità una nova carriera di un designer di gioielli, pare simplice ma pienu di significatu. Certi anu truvatu in ellu un toccu di ghjuvelli celtichi o ancu un nodo di Herakles. U pezzu rapprisenta una forma infinita, chì paria dui forme interconnesse. Questu effettu hè creatu per mezu di e linee simili di griglia incisa nantu à u pezzu. In altre parolle - i dui sò uniti inseme cum'è una, è l'unica hè una unione di i dui.

Cullezzione Di Ghjuvelli

Ataraxia

Cullezzione Di Ghjuvelli Cumminendu cù a moda è a tecnulugia avanzata, u prughjettu hà da scopu di creà pezzi di ghjuvelli chì ponu fà i vechji elementi gotici in un novu stilu, discutendu u putenziale di e tradiziunale in u cuntestu cuntempuraneu. Cù l'interessu in u modu in chì a vibrazione gotica influenza l'audienza, u prughjettu prova di pruvucà una sperienza individuale unica per mezu di l'interazione ghjucatuosa, esplorendu a relazione trà designu è purtatori. Pietre gemme sintetiche, cum'è un materiale più bassu di impronta ecunomica, sò stati tagliati in superfici inusualmente piane per arricà i so culori nantu à a pelle per migliurà l'interazzione.

Collier

Eves Weapon

Collier L'arma di Eve hè fatta di 750 caratteri rosa è oru biancu. Contene 110 diamanti (20.2ct) è compone di 62 segmenti. Tutti elli anu dui apparizioni completamente sfarenti: In vista laterale i segmenti sò in forma di manzana, in vista superiore linee in forma di V si pò vedà. Ogni segmentu hè divisu in laterale per creà l'effettu di carica di primavera chì tenenu i diamanti - i diamanti sò mantenuti a tensione solu. Questu vantaghju enfatizà a luminosità, a brillantezza è maximizeghja a radiante visibile di u diamante. Permette un disegnu estremamente chjaru è chjaru, malgradu a dimensione di u collar.

Anellu

Wishing Well

Anellu Dopu à visità un giardinu di rose in i so sònnii, Tippy hà pigliatu un desideriu ben circundatu di rosi. Quì, hà guardatu in u pozzu è vide a riflette di e stelle di notte, è fece un desideriu. E stelle di notte sò rapprisentate da i diamanti, è u rubinu simbulizeghja a so passioni più profonda, i so sognu, è a speranza chì hà fattu à u desideriu bè. Stu disignu prisenta un cut rosu persunalizatu, artiglio rubinu hexagonale setatu in oru 14K solidu. E foglie cadute sò sculculate per vede a texture di foglie naturali. A banda d'anelli sustene a cima plana, è curve in leggeru à l'internu. I taglii di l'anellu anu da esse calculati matematicamente.

Borsa Di Tote

Totepographic

Borsa Di Tote U saccu di tote di designu d'ispirazione topografica, per serve cum'è un purtavallu faciule, sopratuttu durante quelli ghjorni impegnati passati per fà shopping o dirigenti. A capacità di Tote bag hè cum'è una muntagna è pò cuntene o portanu assai cose. L'osu oraculu hè a forma generale di a struttura di a robba, a forma topografica forma di materiale di superficia propiu cum'è una superficia inigale di a muntagna.

Colgante

Taq Kasra

Colgante Taq Kasra, chì significa arcu di kasra, hè u mumentu di u Regnu Sasani chì hè avà in Iraq. Questu colgante inspiratu da a geometria di Taq kasra è a grandezza di l'ex-sovranità chì era in a so struttura è u subjectivismu, hè stata aduprata in stu metudu architettonicu per fà stu etos. L'attributu più impurtante hè u so disignu mudernu chì hà fattu un pezzu cù una vista distinta in modu chì formanu a vista laterale pare un tunnel è porta subjetivismu è formanu a vista frontale chì hà fattu un spaziu arcuatu.