Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
U Cuncepimentu Di U Vestitu

Sidharth kumar

U Cuncepimentu Di U Vestitu NS GAIA hè una etichetta contemporanea per a donna originaria di New Delhi chì hè ricca di cuncepimentu unicu è tecniche di tessuti. A marca hè un grande sustegnu di a pruduzzione attenta è tutte e cose in cicla è riciclà. L'impurtanza di questu fattore hè riflettuta in i pilastri per a denominazione, i "N" è "S" in NS GAIA per a Natura è a Sostenibilità. L'approcciu di NS GAIA hè "menu hè più". L'etichetta juca un pezzu attivu in u muvimentu di a moda lenta da assicurà chì l'impattu ambientale hè minimu.

Arechja

Van Gogh

Arechja Earrings inspirati da l'Almanduli in Fioritura pittati da Van Gogh. A delicatezza di e branche hè riprudutta da catene delicate di u tippu Cartier chì, cum'è i rami, si svanenu da u ventu. I sfumature sfarenti di e sfarente pietre, da quasi biancu à un rosu più intensu, rapprisentanu u tonu di i fiori. U raggruppamentu di fiori fiuriti hè rapprisentatu cù e diverse cuttuli. Fate cù oru da 18 ch, diamanti rosa, morganite, zaffiri rosa è turmaline rosa. Finitu pulitu è texturizatu. Estremamente leggero è cun una forma perfetta. Ci hè l'arrivu di a primavera in forma di un ghjuvellu.

Borse

Qwerty Elemental

Borse Fattu cum'è l'evoluzione di u disignu di scrittori mostra a trasfurmazione da una forma visuale altamente cumplessa à a forma geometrica simplice, limpia, Qwerty-elemental hè l'incarnazione di forza, simmetria è simplicità. Pezzi d'acciaio custruttivi fatti da diversi artighjanali sò caratteristiche visuale distintive di u pruduttu, chì dà a saccu un aspettu architettonicu. A peculiarità essenziale di u saccu sò duie chjavi di scrittura chì sò fabbricate in autumàticu è assemblate da u stessu designer.

A Cullizzioni

Macaroni Club

A Cullizzioni A cullizzioni, Macaroni Club, hè ispirata da I macaroni & # 039; s da a mità di u 18u seculu chì leghjenu cù l'omi dipendenti di l'oggi oghje. Macaroni era u terminu per l'omi chì anu superatu i limiti ordini di a moda in Londra. Eranu i mania di logò di u 18u seculu. Questa cullezzione hà scopu di dimustrà u putere di u logu da u passatu à l'oghje, è crea Macaroni Club cum'è una marca da ellu stessu. I dettagli di u disignu sò ispirati da i costumi Macaroni in 1770, è a tendenza à a moda attuale cù volumi è lunghezza estremi.

Cronometru

Argo

Cronometru Argo di Gravithin hè un cronometru chì u so designu hè ispiratu da un sextante. Dispone di un quadru doppiu incisione, dispunibule in dui sfumaturi, Deep Blue è Black Sea, in onore di a mitica aventura Argo nave. U so core batte grazie à un muvimentu svizzeru Ronda 705 di quartz, mentre u vetru di zaffiro è a forte acciaio spazzolata 316L assicureghjanu ancu più resistenza. Hè ancu 5ATM resistente à l'acqua. L'orologio hè dispunibule in trè culori di casu differenti (oru, argentu è neru), duie sfumature di quadrante (Deep Blue è Black Sea) è sei mudelli di cinturione, in dui materiali diffirenti.

A Cullizzioni

Hybrid Beauty

A Cullizzioni U disignu di a cullezzione Hybrid Beauty hè di utilizà a cuteness cum'è u mecanismu di survival. Funzioni cute cute fundate sò ribbon, ruffles, è fiori, è sò rimaste da e tecniche tradiziunali di millinerie è couture. Questa recrea vechje tecniche di couture à ibridi muderni, chì hè romantica, scura, ma ancu eterna. U prucessu di tuttu cuncepimentu di Hybrid Beauty prumove a sustenibilità per creà disinni atemporali.